AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #1 Skrevet 31. oktober 2017 Jeg har veldig lyst å jobbe i fiskeri i Nord-Norge.. Men hvordan går jeg frem? Kjenner ingen der, men er villig til å flytte, men har ikke peiling hvor det skal være? :D Noen som kan hjelpe Anonymkode: 5da67...b33
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #2 Skrevet 31. oktober 2017 Jobbet selv på fiskeri på vestlandet, og kan ikke si at det var noe drømmeyrke. Lønnen var ganske grei, men de fleste andre var utlendinger som nærmest ikke kunne engelsk + var tungt fysisk + ensformig arbeid + ble luktende fisk hele tiden. Anonymkode: e9cb7...033
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3 Skrevet 31. oktober 2017 Men hvordan tar man kontakt med slike fiskerier? Hvordan skal jeg gå frem!? Anonymkode: 5da67...b33
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #4 Skrevet 1. november 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan tar man kontakt med slike fiskerier? Hvordan skal jeg gå frem!? Anonymkode: 5da67...b33 Google frem bedrifter og ring dem og/eller send åpen søknad på email. Skal ikke være noe mer hokus pokus enn det, lykke til! Anonymkode: c77b2...b3f
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #5 Skrevet 1. november 2017 21 hours ago, AnonymBruker said: Men hvordan tar man kontakt med slike fiskerier? Hvordan skal jeg gå frem!? Anonymkode: 5da67...b33 Sende en søknad. Er ikke verre enn det. Anonymkode: e9cb7...033
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #6 Skrevet 1. november 2017 På sånn fabrikk/mottak liksom? Spør kun av nysgjerrighet siden det ikke akkurat er noen drømmejobb for de fleste, men hvorfor vil du det? Anonymkode: a42f4...054
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #7 Skrevet 1. november 2017 Fabrikk, mottak ja... For jeg er lut lei bylivet, nettopp mistet min kjære og vil bare vekk.. Vil helst ikke diskutere hvorfor! Men når jeg søker er det et hav av fabrikker, noen som kjenner til noen spesifikke plasser? Eller liste man kan gå gjennom? Anonymkode: 5da67...b33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå