AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #1 Skrevet 31. oktober 2017 Bf greier ikke holde bidraget og netale i rett tid. Det kommer ofte opphopninger 2 mnd på etterskudd eller at han skal trekke fra for å handle noe til barnet, etc. Så jeg ønsker å gå fra den private avtalen vi har idag til bidragsavtsle via Nav. Problemet et bare at han kommer til å bli utrolig sinna. For han betaler egentlig mindre nå enn han egentlig skal. Jeg har latt han slippe unna for å være litt grei. Men bør jeg informere han om dette på forhånd eller tror dere det holder med det brevet fra nav som han får neste mnd? Hva ville dere gjort? Anonymkode: 90da5...fe3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #2 Skrevet 31. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bf greier ikke holde bidraget og netale i rett tid. Det kommer ofte opphopninger 2 mnd på etterskudd eller at han skal trekke fra for å handle noe til barnet, etc. Så jeg ønsker å gå fra den private avtalen vi har idag til bidragsavtsle via Nav. Problemet et bare at han kommer til å bli utrolig sinna. For han betaler egentlig mindre nå enn han egentlig skal. Jeg har latt han slippe unna for å være litt grei. Men bør jeg informere han om dette på forhånd eller tror dere det holder med det brevet fra nav som han får neste mnd? Hva ville dere gjort? Anonymkode: 90da5...fe3 Jeg ville informeret om det på forhånd, og så bare ignorert eventuel dritt fra hans side. Det er jo han selv som har lagt opp til at privat avtale ikke fungerer Anonymkode: ce13a...71f 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3 Skrevet 31. oktober 2017 Men når du gjør dette må du ALDRI spørre om mer. Nå maximerer du det han skal betale- da er alt 100% ditt ansvar. Anonymkode: 5d51b...d48
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #4 Skrevet 31. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men når du gjør dette må du ALDRI spørre om mer. Nå maximerer du det han skal betale- da er alt 100% ditt ansvar. Anonymkode: 5d51b...d48 Tull. Det står ganske greit forklart på nav sine sider hva som skal deles av utgifter UTENOM bidrag. Anonymkode: 9ad1f...561 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #5 Skrevet 31. oktober 2017 Send ei melding og si at så lenge han ikke klarer å overholde den private avtalen så sender du inn til nav om betaling via dem. Anonymkode: b043b...84d
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #6 Skrevet 31. oktober 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Tull. Det står ganske greit forklart på nav sine sider hva som skal deles av utgifter UTENOM bidrag. Anonymkode: 9ad1f...561 Kort oppsummert : mat og ly under samvær , briller og konfirmasjon - og da billigst mulig .. noen påstår at klær også faller inn her men det er feil. Samværdforeldren kan fint droppe disse innkjøpene.. dette er og blir bidragsmotakers plikt- bare å ringe nav hadde jeg vært by hadde jeg fra barnet forsto hva penger er forklart at grunnen til at jeg ikke kjøpte ting var fordi mamma fikk penger og at hun heller valgte å kjøpt kåpe, støvletter etc i stede om barnet manglet noe og spurte om å få dette.. Anonymkode: 5d51b...d48 1
Gjest O.G. Skrevet 1. november 2017 #7 Skrevet 1. november 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kort oppsummert : mat og ly under samvær , briller og konfirmasjon - og da billigst mulig .. noen påstår at klær også faller inn her men det er feil. Samværdforeldren kan fint droppe disse innkjøpene.. dette er og blir bidragsmotakers plikt- bare å ringe nav hadde jeg vært by hadde jeg fra barnet forsto hva penger er forklart at grunnen til at jeg ikke kjøpte ting var fordi mamma fikk penger og at hun heller valgte å kjøpt kåpe, støvletter etc i stede om barnet manglet noe og spurte om å få dette.. Anonymkode: 5d51b...d48 Hjelpes, du fikk med deg det TS skrev om at han trakk fra beløp fra bidraget hvis han kjøpte noe til barnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå