Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, mener jeg.

Anonymkode: f8041...820

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymkode: ed0d2...b7e

• Liker 1
Skrevet

Nei absolutt ikke!  Elsker nyttårsaften :)

Anonymkode: dff7a...b17

• Liker 1
Skrevet

Jeg bryr meg ikke så mye om nyttårsaften. 

Anonymkode: 1b745...e84

• Liker 2
Skrevet

Nei. Den aftenen en uke før er oppskrytt.

Anonymkode: 35541...724

Skrevet (endret)

Bryr meg ikke så mye om nyttårsaften. Har heller aldri kjøpt noe særlig med raketter heller. Men er jo alltid moro å feste med gode venner. Er jo bare en fast festdag. I fjor var jeg alene. Høres stusselig ut, men koste meg jeg. I år skal jeg jobbe første nyttårsdag, så blir rolig i år. 

Endret av Mr. Kilmister
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Nei, men den blir oppskutt veldig fort.  :nigo: 

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Veldig oppskrytt. Mett og trett av julen. En krampetrekning til, for å fikse en middag til med full pakke. Tenker bare på å få det unna, så vi kan rydde vekk jula

Anonymkode: c648d...ad6

• Liker 1
Skrevet

Det er vel hva man gjør det til, det? Om alle sitter hjemme og surmuler og sier at nyttårsaften er oppskrytt, så blir det ingen bra fest av det. Er man derimot innstilt på å gjøre det til årets fest, så blir det det!

Anonymkode: 831f3...a6e

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel hva man gjør det til, det? Om alle sitter hjemme og surmuler og sier at nyttårsaften er oppskrytt, så blir det ingen bra fest av det. Er man derimot innstilt på å gjøre det til årets fest, så blir det det!

Anonymkode: 831f3...a6e

Hater fester.

Skrevet

Nei, jeg syns ikke det. 

Anonymkode: 7c3f4...91f

Skrevet

Spørs hva man gjør det til. En god middag med venner og/eller familie, litt fyrverkeri og god stemning, da er det ikke oppskrytt nei. Fyllefester og overdrevent mye fyrverkeri derimot, det er oppskrytt. Trenger ikke å brenne opp og drikke opp en 1000-lapp for å ha en god nyttårsfeiring. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Olava skrev:

Spørs hva man gjør det til. En god middag med venner og/eller familie, litt fyrverkeri og god stemning, da er det ikke oppskrytt nei. Fyllefester og overdrevent mye fyrverkeri derimot, det er oppskrytt. Trenger ikke å brenne opp og drikke opp en 1000-lapp for å ha en god nyttårsfeiring. 

Ikke alle som har venner.

Skrevet

jeg elsker også nyttårsaften. men de siste 3 gangene har vært utrolig dårlig. når vennegjengen er oppløst og vi ikke er så mange lengre.

da jeg var yngre var det sinnsykt heftig. nyttårsaften var alltid skamfett. vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det denne gangen, da jeg har blitt skuffet de siste gangene og egentlig ikke har noe særlig å feire heller. året har gått dårlig med sykdom og uten jobb

Anonymkode: df990...160

Skrevet

Ja. Det er alltid tåke.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle som har venner.

For de uten noen å feire det med kan det nok føles oppskrytt ja. Men det er fortsatt opp til en selv hva man gjør ut av nyttårsaften. Man kan lage en ekstra god middag, gjøre ting man har lyst til og som man blir glad av å gjøre. Eller så kan man bare bestemme seg for at det er oppskrytt og heller surmule hele kvelden. Eller så bruker man dagen som man ville brukt en hvilken som helst dag. Det er opp til hver enkelt. 

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nyttårsaften er et pengesluk, tenk å bruke 1000 vis av kroner som bokstavelig går rett i lufta, tull og tøys.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Ja jeg liker ikke nyttår pga alle forventningene og styret. En hvilken som helst fest resten av året er mye hyggeligere. De siste årene har jeg vært hjemme med samboer og hatt filmkveld.

Gjest Solstråletårer
Skrevet

Er veldig oppskrytt . Altså sikker gøy for folk som elsker å feste men for resten av oss er det  middag og prøve å holde seg våken til 12  for å se nabolaget brenner opp en million kr. Pent å se på men kjenner jeg synes det virker som sløsing. Så seng å håpe å få sove og at naboen sluttet å sende opp raketter sånn ved 2 tiden. ( og det håper  katta også så han tørr å komme fram fra skapet )

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Jeg elsker nyttårsaften. Det er vinterens beste dag, og uten tvil årets beste fest-høytid. Nyttårsaften er fullstendig undervurdert, og har en egen magi som ingen andre dager har. Jeg misliker sterkt å høre folk si at "det er jo bare nok en dag i kalenderen". NEI! Den er super-magisk! :skya::nordvesta::mynona:

Endret av Overrasket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...