AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #1 Skrevet 31. oktober 2017 Tanken om at jeg fyller 25 år om en måned og at jeg ikke har fått tatt høyere utdanning og har vært ufrivillig arbeidsløs i snart 2,5 år, holder på å drepe meg innvendig. Det er bare kaos i hode. Jeg tenker at jeg blir så gammel når jeg skal begynne med bachelor på en alder av 25. Jeg har og bare fått spart veldig litt på BSU. De andre sparepengene sa NAV at jeg måtte bruke opp før jeg kunne få støtte. Har heller ikke foreldre som kan stå som kausjonister. Jeg møtet på mange fine og snille mannfolk, men som jeg har trekket meg tilbake fordi. Jeg ikke har turt å si at jeg er arbeidsledig eller at jeg rett og slett ikke har følt meg verdt nok. Føler at ingenting går min vei. Er det noen som hatt det sånt, men som til slutte alt ordnet seg? Anonymkode: 1b3cc...8e0
Mari Y Skrevet 2. november 2017 #2 Skrevet 2. november 2017 På 31.10.2017 den 3.07, AnonymBruker skrev: Tanken om at jeg fyller 25 år om en måned og at jeg ikke har fått tatt høyere utdanning og har vært ufrivillig arbeidsløs i snart 2,5 år, holder på å drepe meg innvendig. Det er bare kaos i hode. Jeg tenker at jeg blir så gammel når jeg skal begynne med bachelor på en alder av 25. Jeg har og bare fått spart veldig litt på BSU. De andre sparepengene sa NAV at jeg måtte bruke opp før jeg kunne få støtte. Har heller ikke foreldre som kan stå som kausjonister. Jeg møtet på mange fine og snille mannfolk, men som jeg har trekket meg tilbake fordi. Jeg ikke har turt å si at jeg er arbeidsledig eller at jeg rett og slett ikke har følt meg verdt nok. Føler at ingenting går min vei. Er det noen som hatt det sånt, men som til slutte alt ordnet seg? Anonymkode: 1b3cc...8e0 Ta det med ro. Du er bare 25 år. For alt du vet blir det bedre 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #3 Skrevet 3. november 2017 Begynte med bachelor i en alder av 27, visste ikke at det var gammelt? Man er ikke gammel i 20-årene. Anonymkode: b7221...614 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #4 Skrevet 3. november 2017 Hadde ingenting på stell som 25-åring, jobba deltid på SFO og slet med helsa. Det gjør ikke mye for selvbildet! Mellom 27-31-årsalderen tok jeg meg kraftig sammen og tok en bachelor på deltid. Nå har jeg en godt betalt jobb, leilighet og mann. Men det hadde jeg -aldri- trodd som 25-åring! Anonymkode: fb5a0...4f8 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #5 Skrevet 3. november 2017 Da jeg var 25 år, så hadde jeg ikke formell utdannelse og var langtidssykemeldt fra en butikkjobb. 10 år etterpå har jeg ikke bare bachelor, men også master. Begynte da jeg var 26 år på bachelor. Det ordner seg med utdanning, bare du vet hva du vil bli «når du blir stor». Anonymkode: 2bcd7...a26 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå