AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #1 Skrevet 31. oktober 2017 Har møtt en fyr, veldig kjekk, og veldig "badboy" type. Han fester en del, røyker.. Det jeg nå lurer på er om en som han vil kunne falle for ei som aldri drikke og fester, og egentlig er ganske snill. Eller blir forskjellene for store? Hva tenker dere? Anonymkode: 054f8...8b3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #2 Skrevet 31. oktober 2017 ingenting nytt under solen at " badboys " trekker...selv om halve KG benekter det ........NEXT! Anonymkode: 9b55c...910
bortebra Skrevet 31. oktober 2017 #3 Skrevet 31. oktober 2017 Er det festing og røyking som gjør han til en badboy? For i så fall begynner det å bli et stort spekter av mennesker som går under den betegnelsen? Er røyking blitt edgy? Generasjon Prestasjon, altså... 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #4 Skrevet 31. oktober 2017 Ja det vil han nok , men du ville ikke fått et bra forhold med han. Ikke gøy å sitte hjemme hver helg mens han er ute å fester og ruser seg og har andre damer på fanget og fingrer andre damer på vei hjem til senga deres igjen og slukker telefonen når han er på nach med "gutta". Ikke noe god fremtid med en som kanskje ikke gidder å jobbe og som ikke er noe godt farsemne forbilde. Badboys er spennende og kontraster tiltrekker hverandre , er vel spesielt selvsikkerheten deres som er tiltrekkende (noe goodboys bør lære seg, for man er ikke bad bare fordi man har en selvsikker utstråling) , men det er bortkasta tid og følelser for kan aldri bli noe seriøst ut av det... Anonymkode: 1ce9e...a62 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #5 Skrevet 31. oktober 2017 Ja det er klart han kan, han bare gir litt utrykk for at du ikke er god nok for han hvis du ikke røyker og drikker og fester du og, så gjør du det for at han skal like deg. Anonymkode: d70ff...871
Perle Skrevet 31. oktober 2017 #6 Skrevet 31. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: ingenting nytt under solen at " badboys " trekker...selv om halve KG benekter det ........NEXT! Anonymkode: 9b55c...910 Fordi dette er «KVINNE-Guiden» og ikke «ungdomsskole-guiden»...Tror helt seriøst jeg henger på feil forum. Hvis noen andre av dere «eldre» kvinner (altså dere over 30 ) har noen andre kvinneforum å linke til, så send meg gjerne en PM. Hilsen «gamla 33»? hvis liker «skikkelige menn» ikke «slemme gutt(dritt)unger.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #7 Skrevet 31. oktober 2017 1 time siden, bortebra skrev: Er det festing og røyking som gjør han til en badboy? For i så fall begynner det å bli et stort spekter av mennesker som går under den betegnelsen? Er røyking blitt edgy? Generasjon Prestasjon, altså... Faktisk så ser jeg flere og flere av de helt unge som synes røyk er kult. Det har visst blitt in igjen. Anonymkode: bd935...653
Perle Skrevet 31. oktober 2017 #8 Skrevet 31. oktober 2017 Ja, 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faktisk så ser jeg flere og flere av de helt unge som synes røyk er kult. Det har visst blitt in igjen. Anonymkode: bd935...653 Jada, dette er blandt unge «hipstere». Vanlig Tobakk nå, er blitt som den gamle «tjallen». At Chris-Kent, Roger-Andre og Petter fra Elverum, røyker rød Price og ruller Petterøes, har neppe ssmme bakrunnsagenda.
tussi84 Skrevet 31. oktober 2017 #9 Skrevet 31. oktober 2017 For mange år siden var jeg den som festet hver helg, og ved hver anledning det var for dagen etter. Jeg ble sammen med en fyr som aldri rørte ei dråpe. Ikke kunne han være med på festene heller Forholdet varte nesten 1 år men så orket jeg ikke mer. Vi var alt for forskjellige men det var ikke det at han ikke drakk som var problemet. Problemet lå i at han ikke kunne delta i livet jeg hadde. Festing og sosialisering var for meg på den tiden veldig viktig, og når han aldri var villig til å være med på en fest så passet vi på en måte ikke sammen. Vi var alt for forskjellige. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå