Gå til innhold

Jeg er forelsket men vil ikke ha noe forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har misforstått hele greia? Jeg trodde at å si at er man forelsket så vil man ha et forhold med personen.. Men jeg har ikke et liv som passer til å leve sammen med noen hele tiden. Jeg vil heller ikke bo med vedkommende, helst ikke noen. 

Men jeg vil ha kos, sex og tillit. Jeg avviste en jeg liker så godt fordi jeg var redd for at han skulle bli kontrollerende osv...:( for har inntrykk av at damer gir etter for menn? Det var litt dumt av meg synes jeg :/

Anonymkode: 4ac78...775

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mange kjærestepar som er særboere/bor separat. 
Og det er også mange som blir forelsket i tide og utide, at det ikke passer med en kjæreste på akuratt det tidspunktet eller den perioden (måneder - år ) i livet. Men det er isåfall viktig å dele dette med den man dater og er forelsket i , at man ikke har tid og rom for en kjæreste, så den personen ikke tror at man er på vei til å bli kjærester/er kjærester og føler seg lurt i etterkant.. 

Anonymkode: b120d...c6b

Skrevet

Hvorfor plager dette deg hvis du er fornøyd med situasjonen og sikker på at du ikke vil bo med noen? Du kan jo bare si det som det er. 

Jeg kan heller ikke bo med noen nå MEN jeg er mer åpen for det på sikt.

Hvis noen blir kontrollerende så må du kommunisere ønskene dine, grensene dine og gjøre deg forstått? Det er begges oppgave å gjøre seg forstått.

Anonymkode: 0ed69...ffb

• Liker 2
Skrevet

Hva er alderen deres ? Bor han langt unna deg ?

Anonymkode: 01054...ded

Skrevet

Damer "gir ikke etter for menn". De vil ha forhold og de vil ha den andre rundt seg hver dag i motsetning til deg.

Si hvordan du vil ha det til han. Det  kryr av menn som ikke vil ha forhold, så vil si oddsene dine for å få det som du vil er en trilllion ganger bedre enn for overvekten av kvinner som vil ha forhold.

Anonymkode: 15d2c...d8d

Skrevet

Jeg er forelsket og kan derfor selvsagt ha et forhold. Spesielt følelsesbiten (forelskelse, trofasthet/eksklusivitet) og alt som har med forelskelse å gjøre. Men MÅ man bo sammen slik du sier, da? Det finnes da flere muligheter der ute. 

Hvis han ikke er åpen for noen av disse andre løsningene så går det sikkert neppe bra. Men hvis du ikke har snakket om det så synes jeg at du dømmer det litt på forhånd.

Anonymkode: 72ba9...b4d

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er alderen deres ? Bor han langt unna deg ?

Anonymkode: 01054...ded

Jeg er 26 , han 28. Bor veldig langt unna hverandre ja, men jeg har følelser. Føler vi har fin kontakt selv om vi ikke skrives til hver dag. Føler det ligger i luften på en måte. Jeg liker forelskelsen, men jeg kan nok ikke innlede et nært forhold. Enda isåfal.

Skrevet

Da forteller du han ærlig at du har følelser for han. Fortell at du er forelsket og hvilken følelser du sitter med, men fortell også følelsene du har for ytre ting rundt et forhold (samboerskap etc)

Anonymkode: 79503...d54

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da forteller du han ærlig at du har følelser for han. Fortell at du er forelsket og hvilken følelser du sitter med, men fortell også følelsene du har for ytre ting rundt et forhold (samboerskap etc)

Anonymkode: 79503...d54

Men forteller man egentlig noen man ikke har innrømmet dette for tidligere? Og når vi bor såpass langt fra hverandre at vi knapt har rukket å tilbringe ordentlig tid sammen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...