L@dy Skrevet 5. august 2002 #1 Skrevet 5. august 2002 Derfor er jeg på jakt etter den "billigste" kraftleverandøren. Jeg har sett på nettet ett sted en oversikt over hvem som er billigst. Kanskje du vet hvor den er? Også lurer jeg på hvilken leverandør du har? Og hvilke regning du har fått. Er vel ikke dyrest nå på denne tiden av året da...Forbereder meg til vinteren. Jeg bor i Oslo, er vel ikke alle som dekker hele landet.
Gjest eminel Skrevet 5. august 2002 #2 Skrevet 5. august 2002 Jeg har Fjordkraft, BKK, som er veldig dyrt... Du er ikke alene med å hate strømregninger!!! Men jeg aner ikke hva som er billigere, desverre!!
Gjest care Skrevet 5. august 2002 #3 Skrevet 5. august 2002 ....det fins ikke noe billig strøm. Vi skiftet til Forbrukerraft (de skulle være billigst ifølge tv2), men merker ikke noe forskjell
K@rine Skrevet 6. august 2002 #4 Skrevet 6. august 2002 Vi har også Forbrukerkraft. Trodde det skulle være så billig, men vi får allikevel strømregning på ca 2000,- kr! Nå har jeg begynt å slukke lys på rom vi ikke oppholder oss i, bruker tørketrommelen minst mulig og prøver å knipe litt der det går an. Så får vi bare se om det hjelper.
Gjest Lea Skrevet 6. august 2002 #5 Skrevet 6. august 2002 Tror at Din Side www.dinside.no har oversikten. Vi bruker Ustekveikja Energi som har holdt prisene stabile og lave i en evighet... Men bor du i leilighet tror jeg ikke at du sparer så fryktelig mye. Prøv heller å spare strøm på andre måter (slukke lys, vaske mer i hver maskin osv)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå