AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #1 Skrevet 30. oktober 2017 Jeg frykter at med ny borgerlig regjering, så vil vi få nedskjæring i psykiatrien og andre instanser. Som omsorgsboliger for psykisk utviklingshemmede. I tillegg er det enkelte ting jeg mener at er kritikkverdig ift omsorgsboliger, og det er denne voldsomme utskiftingen av ansatte stadig vekk, og at mennesker med vidt forskjellige problemer bor på samme plass. Dog slik har det vært veldig lenge. Men voldsom utskiftning er jeg ikke så fornøyd med, og alle de som stadig er på opplæring på slike plasser. Anonymkode: d0f31...a17
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #2 Skrevet 30. oktober 2017 Psykiatrien har aldri vært prioritert dessverre og partier som Høyre har ingen interesse av å forbedre forholdene heller. Bare svada prat og lite handling. Anonymkode: 8121c...c85
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3 Skrevet 31. oktober 2017 Vet ikke hvordan deres helsepolitikk er, men du blir stigmatisert nok ved å gå på nav. Noe de fleste som sliter gjør, fordi det er vanskelig å jobbe. Og det å få enda mer motgang hos nav hjelper jo ikke. Men nå betyr penger mer enn mennesker for høyre, så noe annet kan man jo ikke regne med. Anonymkode: 6f883...73b
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #4 Skrevet 31. oktober 2017 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg frykter at med ny borgerlig regjering, så vil vi få nedskjæring i psykiatrien og andre instanser. Som omsorgsboliger for psykisk utviklingshemmede. I tillegg er det enkelte ting jeg mener at er kritikkverdig ift omsorgsboliger, og det er denne voldsomme utskiftingen av ansatte stadig vekk, og at mennesker med vidt forskjellige problemer bor på samme plass. Dog slik har det vært veldig lenge. Men voldsom utskiftning er jeg ikke så fornøyd med, og alle de som stadig er på opplæring på slike plasser. Anonymkode: d0f31...a17 De fleste slike boliger ligger under kommunehelsetjenesten, og ikke under staten. Nedbyggingen i Oslo er gjort under et rødt byråd, og ikke etter instruks fra regjeringen. Utskiftning av personale i kommunale instanser er ikke regjeringens ansvar. Det handler enten om det enkelte tjenestesteds personalpolitikk, eller kommunens forvaltning av personalressurser. Jeg bare nevner det. Anonymkode: 6a515...2d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå