AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #1 Skrevet 30. oktober 2017 Lurer på om det kommer noen småtroll på døren i morgen og vil ha halloweengodtesnop! Har aldri fått noen på døra før. Tenkte kjøpe inn litt innpakket godtesnop i tilfelle (hvis ikke spiser jeg det selv). Men hvordan gjør man det? Skal de putte neven oppi min skål og forsyne seg selv? Da tar de vel alt... Eller skal jeg gi hvert barn en neve hver fra min hånd? Må jeg samtale med dem? Si hvor skumle de ser ut (om de gjør det)? Beklager dumme spørsmål men jeg har asperger. Anonymkode: 0118b...1b7
sunshine-t Skrevet 30. oktober 2017 #2 Skrevet 30. oktober 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om det kommer noen småtroll på døren i morgen og vil ha halloweengodtesnop! Har aldri fått noen på døra før. Tenkte kjøpe inn litt innpakket godtesnop i tilfelle (hvis ikke spiser jeg det selv). Men hvordan gjør man det? Skal de putte neven oppi min skål og forsyne seg selv? Da tar de vel alt... Eller skal jeg gi hvert barn en neve hver fra min hånd? Må jeg samtale med dem? Si hvor skumle de ser ut (om de gjør det)? Beklager dumme spørsmål men jeg har asperger. Anonymkode: 0118b...1b7 Du kan bare ta noe fra skålen din og legge i posene de sine. Ellers kan de, som du sier, grabbe til seg alt, hehe!! Du trenger ikke ha en samtale med de nei. Bare si noe så enkelt som "Åh så skumle/fine dere er. Kos dere videre". Mer trenger du ikke Det var ikke noen dumme spørsmål.:) 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #3 Skrevet 30. oktober 2017 11 minutter siden, sunshine-t skrev: Du kan bare ta noe fra skålen din og legge i posene de sine. Ellers kan de, som du sier, grabbe til seg alt, hehe!! Du trenger ikke ha en samtale med de nei. Bare si noe så enkelt som "Åh så skumle/fine dere er. Kos dere videre". Mer trenger du ikke Det var ikke noen dumme spørsmål.:) Takk for fint svar ❤️🌺 Anonymkode: 0118b...1b7 2
sunshine-t Skrevet 30. oktober 2017 #4 Skrevet 30. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for fint svar ❤️🌺 Anonymkode: 0118b...1b7 Skulle bare mangle Håper du også får en fin dag i morgen! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå