AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #1 Skrevet 30. oktober 2017 Dersom du kommer i prat med en person som kan bli en ny venn, men som du ikke har noen felles venner med eller på annet vis vet noe særlig om denne personen, tør du da å bli med denne personen hjem? Jeg traff en gang en dame på et kurs som virket helt normal og hyggelig, og hun inviterte meg med hjem til seg for å vise meg noe hun hadde som hadde forbindelse til kurset, men da vi kom hjem til henne begynte hun å oppføre seg helt merkelig. Mistenker at hun ruset seg. Synes det var så ekkelt, og litt vanskelig å finne på en unnskyldning for å dra derfra. Følte meg liksom litt låst. Det er mulig jeg nå er i overkant forsiktig, men jeg tør ikke lenger bli med nye venner hjem før jeg har kjent dem en stund, og helst etter at felles venner har sagt at personen er normal. Anonymkode: 9083b...64c
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #3 Skrevet 30. oktober 2017 Hvordan merkelig begynte hun å oppføre seg? Aggressiv? Anonymkode: 37f33...338
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #4 Skrevet 30. oktober 2017 Jeg blir med fremmede hjem hvis jeg er full og mangler dømmekraft. I edru tilstand, nei. Anonymkode: e02d6...6a8
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #5 Skrevet 31. oktober 2017 Ja mange ganger, innenlands og utenlands. Er god på å se an folk. Anonymkode: 1d418...85a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå