Gå til innhold

Er det en form for overgrep på menn at de ikke får kysse og ta på damer, når de er så pene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest mye om seksuell trakkasering og overgrep i det siste. Men er det ikke er like hardt overtrap mot menn å ikke få kysse og ta på damer, når de er så pene. 

Anonymkode: 8a6e9...b73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Like mye som det er et overgrep ikke å få smake gratis på alt hos bakeren når det lukter så godt. 

Eller få være rik når det virker så fristende. 

• Liker 19
Skrevet

Dummeste jeg har lest. 

Tror du har misforstått veldig kraftig hva overgrep er. Les deg opp litt mer du 

Anonymkode: 8c9cf...272

• Liker 4
Skrevet

Sikkert samme tankegangen pedofile går rundt med, TS, bare at det da gjelder barn. Just saying.

Anonymkode: 8e90d...c9e

• Liker 6
Gjest Axl Rose
Skrevet

Kvinnfolk elsker å gjøre seg så forbanna deilige og nekte menn å røre de bare for å erte. Kan kysse når de vil, til sengs når de vil, kose når de vil. Ikke når JEG vil. Flaks at jeg vil hele tiden da:fnise:

Skrevet

:scorpis:

Anonymkode: 26b08...f5a

Skrevet
16 minutes ago, bortebra said:

Like mye som det er et overgrep ikke å få smake gratis på alt hos bakeren når det lukter så godt. 

Eller få være rik når det virker så fristende. 

Men det er jo helt klart en dårlig følelse å se på alle de flotte jentene, så får du verken lov å kysse eller tafse. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo helt klart en dårlig følelse å se på alle de flotte jentene, så får du verken lov å kysse eller tafse. 

Samme sier en seksåring i godteriavdelinga i butikken.

Du kan ikke få alt du vil ha. Jeg kan ikke få alle menn jeg vil ha, du kan ikke få alle kvinner du vil ha, og likevel overlever vi, day by day. Utrolig, ikke sant. 

• Liker 5
Skrevet

Herregud, hvor umoden kan man bli?????

Jeg tror jeg skifter kjønn og blir kvinne snart, hvis dette skal være hva man assosierer menn med.

Anonymkode: 3ce58...094

• Liker 9
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt klart en dårlig følelse når man sparker tåa i bordbeinet. Det er helt klart en dårlig følelse når man er seint ute og må skrape ruter på en dypfrossen bil. Det er helt klart en dårlig følelse når du ønsker deg en genser til jul, men får sokker. Det er helt klart en dårlig følelse når du er sugen på melk, men det er fritt for melk i kjøleskapet. Osv, osv, osv ...

Get it?

Anonymkode: 8e90d...c9e

Skrevet

Og det blir helt klart en dårlig følelse for han karen her å få ballene kuttet av.

Anonymkode: 9b2e6...cbf

Skrevet

Ut i fra det enorme engasjementet i  #metoo virker det som at det er mange menn der ute som tar for seg akkurat som de vil.

Anonymkode: 4fa1c...bbb

• Liker 1
Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Og det blir helt klart en dårlig følelse for han karen her å få ballene kuttet av.

Anonymkode: 9b2e6...cbf

Da blir det dobbelt overgrep. Først blir jeg nektet å kysse og tafse, så blir ballene kuttet av. 

Skrevet
16 minutes ago, AnonymBruker said:

På samme måte som det gir en dårlig følelse å se på alt det gode smågodtet eller alle de gode bakevarene hos Baker Hansen, som det like fullt er i strid med loven å forsyne seg av uten å betale bare fordi du har lyst. Du skjønner vel sammenligningen? I tilfellet der et annet menneskes kropp fremstilles som "godet" er det mye verre å "forsyne" seg av godene, enn hvis det bare er det økonomiske tapet av en kanelbolle som er konsekvensen av din egen egoisme. Da kommer offerets psykiske og fysiske tap i tillegg, og det kan koste staten mange tusenlapper over årene.

Anonymkode: cc2bc...878

Skrevet
13 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg tror jeg skifter kjønn og blir kvinne snart, hvis dette skal være hva man assosierer menn med.

Preach!

Anonymkode: cc2bc...878

Skrevet

Siden jeg har fått advarseler for å kalle tråder for trolling, hele to ganger, så vil jeg gjerne presisere at dette i hvert fall ikke er en trolletråd.

• Liker 6
Skrevet

Det er et skikkelig hardt overtramp mot meg at jeg ikke får blåse huet av idioter som er for dumme for sitt eget beste.

• Liker 2
Gjest Axl Rose
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

animated-laughing-image-0175.gif

Skrevet
6 minutes ago, notquite said:

Det er et skikkelig hardt overtramp mot meg at jeg ikke får blåse huet av idioter som er for dumme for sitt eget beste.

Så du hadde ikke likt at jeg hadde kysset og tafset på deg :( 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...