AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #1 Skrevet 30. oktober 2017 Jeg har datet ei dame i noen mnd og møtt henne 3 ganger. Tror hun nevnte eksens navn på date 2, i forbindelse med noe de hadde gjort før. På date 3 snakket hun om sine tidligere forhold. Tror det navnet hun nevnte på date 2 kom opp og hun hadde vært sammen med han flere år men som tok slutt for noen år siden og at de fortsatt hadde kontakt og ga hverandre en klem om de møtte hverandre. Hun sa også han ikke hadde barn. Hun hadde vært i noen forhold etter han. Men hun ville ikke mere med meg etter date nr 3. Kun tenke tid men hun ville ikke mere. selvom vi hadde det kjempe fint begge to mår vi møttes. Eksen kunne også ligne litt på meg desverre. Er det en hun ikke har kommet over ? Hva er tegn på at hun ikke har kommet over eksen etter noen år ? (Kanskje 4-5 år) ? Anonymkode: 05b79...8c0
Gjest yeans Skrevet 30. oktober 2017 #2 Skrevet 30. oktober 2017 Ikke nødvendigvis. Hun kan ha følt at det ikke helt klaffet mellom dere to.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #3 Skrevet 30. oktober 2017 Er ikke så uvanlig å nevne noen man har delt et liv og mange opplevelser med, enten det er en ex eller venninde eller familiemedlem. Blir noe annet om hun sitter å dyrker hvor flott og sexy han var og snakker om han i alle type sammenhenger. at hun ikke ville date deg mer har nok mer å gjøre med at hun ikke følte at kjemien var kjærestete, eller at personligheten ikke klaffet, enn med eksen hennes å gjøre. Man kan ha det veldig hyggelig på date uten å nødvendigvis passe sammen som kjærester. Anonymkode: b11c5...8ec 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #4 Skrevet 30. oktober 2017 Jeg kan ikke vite hva hun tenker. Det kan hende hun ikke er over eksen sin., Men hadde det vært MEG så hadde svaret vært: Hun er 100% over eksen sin. Vi var sammen i mange år så samtaleemnet dukker rett og slett opp. Men jeg er 100% over han og kjenner ikke et eneste savn (vil aldri tilbake) og er glad for å være der jeg er. Anonymkode: b6a05...c5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå