Gå til innhold

God og lyttende fastlege i Bergen sentrum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en litt rar fastlege, veldig instrumentell: Du sier noe, han kjører det opp mot en mental sjekkliste, kjapp, kjapp, og ut med deg. Jeg kunne godt tenkt meg en annen fastlege som tar seg litt mere tid og som lytter godt. En lege med gode sosiale antenner. Har dere anbefalinger?

Anonymkode: 029ee...4c7

• Liker 1
Skrevet

Sjekk anmeldelser på legelisten. Syns ikke noe om utlevering av fastleger på nett. 

Anonymkode: b727a...2ca

Skrevet

Skal ikke utlevere noen, jeg er ute etter gode fastleger. De som jeg har hørt om har 0 plasser ledige på legelisten.

• Liker 2
Skrevet

Hva som er en god fastlege er veldig individuelt, de som mener ingen lytt rtil dem bør gjerne gå i seg selv. Hvorfor ikke bar bytt til en som er ledig og i nærheten og gi det en sjanse? Så er set jo bare å bytt om det ikke er klaff. 

Anonymkode: b0793...135

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk anmeldelser på legelisten. Syns ikke noe om utlevering av fastleger på nett. 

Anonymkode: b727a...2ca

:hoho:  Legelisten er nottopp utlevering av fastleger på nett. 

De fleste leger er greie  når pasientene er greie. Helsetorget har flere gode leger. 

Leger med adresse Nygårdsgaten 4 ville jeg ikke sett på. 

Anonymkode: bd4d1...c38

• Liker 4
Skrevet

Dette er i Fyllingsdalen, men jeg vil anbefale deg å sjekke legelisten.no for leger der

Anonymkode: 852f4...cf4

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste leger er greie  når pasientene er greie. Helsetorget har flere gode leger. 

Du har forsøkt alle legene der? På begge sentrene OG spesialistene som holder hus der? Antar du er en vanskelig pasient som har overforbruk på helsetjenester om du har kjennskap til alle på huset og er misfornøyd.

Anonymkode: f7638...c6f

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle de legene har jo fått mange stjerner...? Og byens mest populære fastlege holder til på den adressen, til og med stått om han i avisene. Men han har lang venteliste.

Anonymkode: 5238f...e39

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Siden Nygårdsgaten 4 huser 3 legesenter, med tilsammen 11 leger så ville jeg ikke gått helt god for den påstanden. Ikke bare har du garantert ikke testet alle 11, men iflg legelisten er flere av dem på topp over den pasienter er mest fornøyd med. 

Anonymkode: b0793...135

• Liker 2
Skrevet

Vet om en fantastisk fastlege i Åsane.... 

Anonymkode: ebf7f...d99

Skrevet

VN på Cort Piil

Anonymkode: 42074...f3e

Skrevet
På 30. oktober 2017 den 19.32, AnonymBruker skrev:

Jeg har en litt rar fastlege, veldig instrumentell: Du sier noe, han kjører det opp mot en mental sjekkliste, kjapp, kjapp, og ut med deg. Jeg kunne godt tenkt meg en annen fastlege som tar seg litt mere tid og som lytter godt. En lege med gode sosiale antenner. Har dere anbefalinger?

Hvem har du som fastlege nå? Og fant du en å bytte til?

Vil du ha dame eller mann?

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Toril Gjedrem på Berstadhuset. Hun tar seg alltid god tid, er grundig og lytter alltid. Ulempen er at hun alltid er forsinket... gjerne minst 30 min. Men det er en pris jeg er villig til å betale for å ha en lege som tar seg den tiden det tar, og alltid lytter :) 

Anonymkode: 0c585...9cf

• Liker 1
Skrevet

Prøv legene i området med Solheimsviken/Kronstad. Det skal være 2 forskjellige legesentre der?

Anonymkode: 92b03...dd0

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem har du som fastlege nå? Og fant du en å bytte til?

Vil du ha dame eller mann?

Har ikke byttet ennå. Kjønn er det samme, og jeg skal ikke utlevere min - er ute etter et positivt fokus. :)

Skrevet

Dessverre er det lite utvalg, les på legelisten, er vel der man kan gjøre seg opp en mening.

Selv går jeg noe privat.

Anonymkode: 7dac1...d50

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke byttet ennå. Kjønn er det samme, og jeg skal ikke utlevere min - er ute etter et positivt fokus. :)

Spurte om legen fordi jeg syntes legen din hørtes bra ut for meg faktisk.:P Effektiv og ikke noe dill dall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...