AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #1 Skrevet 30. oktober 2017 Jeg har begynt å date en som bor litt unna meg, vi har truffet hverandre tre ganger den siste måneden og jeg liker han egentlig ganske godt. Han flørter en del når vi treffes, men når vi chatter eller tekster så kommer det kanskje en kysse-emoji eller hjerte til nattameldinga og ikke noe mer. Er dette vanlig? At man ikke flørter så mye over chat og sms, eventuelt hvordan kan man flørte over chat og sms? - Jente 22 Anonymkode: 3d224...dac
Duftavsommerregn Skrevet 30. oktober 2017 #2 Skrevet 30. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har begynt å date en som bor litt unna meg, vi har truffet hverandre tre ganger den siste måneden og jeg liker han egentlig ganske godt. Han flørter en del når vi treffes, men når vi chatter eller tekster så kommer det kanskje en kysse-emoji eller hjerte til nattameldinga og ikke noe mer. Er dette vanlig? At man ikke flørter så mye over chat og sms, eventuelt hvordan kan man flørte over chat og sms? Det er det vel bare fantasien som setter grenser for Men husk at det du sender ut på disse media faktisk kan lagres og brukes mot deg senere i verste fall. I en helt annen grad en det det gjør ansikt til ansikt der bare du og han snakker sammen, og det forblir under fire øyne og ører. Jeg er iallefall veldig forsiktig med hva jeg skriver på chatter og på SMS til mennesker jeg ikke kjenner skikkelig og kan stole helt og fult på.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3 Skrevet 31. oktober 2017 Det er helt individuelt. Noen chatter mye, noen chatter ikke så mye. Personlig bruker jeg chat og sms til for det meste beskjeder og ikke spesielt mye chatting og hvordan har dagen vært og tørrprat og nattakyss. Anonymkode: 621fd...6e7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #4 Skrevet 31. oktober 2017 Ring han mer så dere kan prate sammen og flørte over tlf i stedet for å analysere meldingene hans Anonymkode: 621fd...6e7
Nastine Skrevet 31. oktober 2017 #5 Skrevet 31. oktober 2017 Sikkert som meg, kjempedårlig på å skriveflørte Trenger ikke bety noe negativt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå