Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker enhver anledning der jeg kan kose meg litt ekstra med god samvittighet. Jeg tenker derfor imorgenkveld å sette på en god film, kjøpe inn litt godis og kose meg alene. 

Hva tenker dere å gjøre? Tips til ev. andre ting som kan være kos? 

Tar også gjerne imot tips til gode filmer som omhandler litt mystikk og mørke, men som også er koslige. Jeg liker ikke skrekk og den type, men ser gjerne krim. 

Anonymkode: 06398...a8e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Harry Potter film-maraton med stesønnen. Slår av alt lys og tenner stearinlys, spiser popcorn og drikker brus (noe som er uhørt midt i uka hos oss).

Anonymkode: b1b49...85c

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Harry Potter film-maraton med stesønnen. Slår av alt lys og tenner stearinlys, spiser popcorn og drikker brus (noe som er uhørt midt i uka hos oss).

Anonymkode: b1b49...85c

Åhh, så koslig! :)

Skrevet

Her er vi ute med minstemann på ettermiddagen/tidlig kveld.
Så skal mellomste ut med en gjeng fra klassen, mannen min og noen andre foreldre. 

Etter minstemann er lagt er jeg hjemme og tar i mot ungene som kommer på døren.
Eldste er ute med venner hele kvelden.

Gleder oss masse!! :D

Skrevet
13 timer siden, sunshine-t skrev:

Her er vi ute med minstemann på ettermiddagen/tidlig kveld.
Så skal mellomste ut med en gjeng fra klassen, mannen min og noen andre foreldre. 

Etter minstemann er lagt er jeg hjemme og tar i mot ungene som kommer på døren.
Eldste er ute med venner hele kvelden.

Gleder oss masse!! :D

Koslig! 

Jeg er enslig student som bor i studenthybel, så har verken barn som skal ut å gå, og får nok ikke noen på døra heller. Hvis ikke skulle jeg garantert pynta og laga til her! 

Skrevet

Vi pleier å tilbringe Halloween sammen med mine foreldre og besteforeldre. Pleier å bestille pizza og kose oss med litt kaffe og snacks etterpå. Besteforeldrene mine orker ikke være hjemme hos seg selv fordi det er sånn sinnsykt mange barn som kommer på døra der. 

Hvis vi ikke hadde fått besøk så hadde vi nok kosa oss med litt snacks og skrekkfilmer 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...