AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #1 Skrevet 30. oktober 2017 Til tross for å være 24 år gammel har jeg aldri hatt kjæreste og aldri holdt på med noen annet enn et par dates i ny og ne. Nå har jeg datet en gutt i over 2 måneder og jeg er usikker på om jeg har følelser for han eller ikke. Jeg synes han er kjekk, morsom, smart, snill og han virker som en skikkelig ordentlig gutt. Jeg kjenner ingen stormforelske for han, men jeg merker at det er noe følelser der, men jeg vet ikke helt hva de følelsene er. Jeg tror ikke jeg er en person som blir hodestups forelsket i andre. Er det noen måte å finne ut hva følelsene mine er? Anonymkode: 6de6a...d7d
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #2 Skrevet 30. oktober 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Til tross for å være 24 år gammel har jeg aldri hatt kjæreste og aldri holdt på med noen annet enn et par dates i ny og ne. Nå har jeg datet en gutt i over 2 måneder og jeg er usikker på om jeg har følelser for han eller ikke. Jeg synes han er kjekk, morsom, smart, snill og han virker som en skikkelig ordentlig gutt. Jeg kjenner ingen stormforelske for han, men jeg merker at det er noe følelser der, men jeg vet ikke helt hva de følelsene er. Jeg tror ikke jeg er en person som blir hodestups forelsket i andre. Er det noen måte å finne ut hva følelsene mine er? Anonymkode: 6de6a...d7d TS igjen, kan jo legge til at grunnen til at jeg er usikker er at det virker som folk blir helt spinnville når de er forelsket, men jeg føler ikke noe sånt. Betyr det at jeg ikke er forelsket? Anonymkode: 6de6a...d7d
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #3 Skrevet 30. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS igjen, kan jo legge til at grunnen til at jeg er usikker er at det virker som folk blir helt spinnville når de er forelsket, men jeg føler ikke noe sånt. Betyr det at jeg ikke er forelsket? Anonymkode: 6de6a...d7d For meg kan forelskelse oppleves ytterst forskjellig, så det er vanskelig å si. Men føler du en spenning, kiling i magen, tankene forsvinner litt og det er vanskelig å konsentrere seg om noe lenge om gangen, og du tar deg selv i å smile for deg selv mens du sitter på bussen og stirrer ut vinduet? Gleder du deg til hver gang dere møtes? Hopper hjertet over et slag når du ser inn i øynene hans? Sånne småting gjør iallefall at jeg er sikker på at jeg er forelsket. Men det handler mest om en noe udefinert følelse. Vanskelig, med andre ord. Anonymkode: a02db...93c
Duftavsommerregn Skrevet 30. oktober 2017 #4 Skrevet 30. oktober 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til tross for å være 24 år gammel har jeg aldri hatt kjæreste og aldri holdt på med noen annet enn et par dates i ny og ne. Nå har jeg datet en gutt i over 2 måneder og jeg er usikker på om jeg har følelser for han eller ikke. Jeg synes han er kjekk, morsom, smart, snill og han virker som en skikkelig ordentlig gutt. Jeg kjenner ingen stormforelske for han, men jeg merker at det er noe følelser der, men jeg vet ikke helt hva de følelsene er. Jeg tror ikke jeg er en person som blir hodestups forelsket i andre. Er det noen måte å finne ut hva følelsene mine er? Du har jo funnet det ut, du liker jo vedkommende. Forelskelse er faktisk ganske "oppskrytt" og mange har faktisk ikke denne evnen til å føle det akkurat slik. Men du merker at det er noen "følelser" der, og klaffer dere på alt det andre får du bare gi det tid. Kanskje utvikler det seg direkte kjærlighet i stedet, uten mellomleddet som heter "forelskelse" som uansett går over etter en stund og ender opp i kjærlighet, eller i et samlivsbrudd 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #5 Skrevet 30. oktober 2017 Hvis du ikke vet, så er du ikke forelska ihvertfall. Det vet du når du er! Anonymkode: 39cbe...40b
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #6 Skrevet 30. oktober 2017 Hvis du syns det er helt greit å aldri se han igjen=ikke forelsket Hvis du tror du kan dø av å aldri se han igjen=veldig forelsket Hvis det er litt midt i mellom=se hva som skjer. Anonymkode: b81d1...591 2
Sirah Skrevet 30. oktober 2017 #7 Skrevet 30. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke vet, så er du ikke forelska ihvertfall. Det vet du når du er! Anonymkode: 39cbe...40b Dette. Er du forelska så er du ikke i tvil
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #8 Skrevet 30. oktober 2017 17 minutes ago, AnonymBruker said: Hvis du syns det er helt greit å aldri se han igjen=ikke forelsket Hvis du tror du kan dø av å aldri se han igjen=veldig forelsket Hvis det er litt midt i mellom=se hva som skjer. Anonymkode: b81d1...591 Greit oppsummert. Anonymkode: b7834...cb6 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #9 Skrevet 31. oktober 2017 Du er 24 år, har datet han i et par måneder og du tror du har følelser for han. Du har jo ikke akkurat dårlig tid og trenger å stresse med å finne deg en partner. Slik du beskriver han kan du jo fortsette å date han litt til, eller du kan prate med han om hvor han ser dere hen. Er dere to helt forskjellige steder vil det kanksje ikke fungere. Anonymkode: 15de1...914
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå