Mari Y Skrevet 1. november 2017 Forfatter #21 Skrevet 1. november 2017 5 minutter siden, Karts skrev: Og Nettflix dropper "House of Cards" på grunn av saken. Adam Sandler var også i trøbbel for noen dager siden etter å ha tatt på låret til en kvinne under et Talk Show. Men det er vel bra at disse karene blir konfrontert når de gjør småe til store overtredelser. De setter jo på en måte en presedens for mange unge rundt om i verden i regi av å være Hollywood stjerner. https://www.seher.no/kjendis/adam-sandler-far-kjeft-etter-han-lot-handa-vandre/68838672 Det kan jo hende det ikke var vondt ment av Adam Sandler å ta henne på låret, som han sier, men han burde nok trå litt forsiktig, ja, iom at han er kjent. Og i lys av all oppmerksomheten rundt dette.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #22 Skrevet 1. november 2017 34 minutes ago, Mari Y said: Det kan jo hende det ikke var vondt ment av Adam Sandler å ta henne på låret, som han sier, men han burde nok trå litt forsiktig, ja, iom at han er kjent. Og i lys av all oppmerksomheten rundt dette. Sandler-episoden er et godt eksempel på at fem høns oppstår av absolutt ingenting. Anonymkode: 21e73...0fd
Mari Y Skrevet 1. november 2017 Forfatter #23 Skrevet 1. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sandler-episoden er et godt eksempel på at fem høns oppstår av absolutt ingenting. Anonymkode: 21e73...0fd Til en viss grad har du nok rett, men sett i lys av Weinstein- skandalen er det kanskje ikke så rart likevel. Når det er så mye snakk om seksuell trakassering i denne bransjen, for tiden. Tror jeg ville trådd litt forsiktig
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #24 Skrevet 1. november 2017 55 minutes ago, Mari Y said: Til en viss grad har du nok rett, men sett i lys av Weinstein- skandalen er det kanskje ikke så rart likevel. Når det er så mye snakk om seksuell trakassering i denne bransjen, for tiden. Tror jeg ville trådd litt forsiktig Det fantes verken noe seksuelt eller noe trakasserende med den hånda som hvilte på kneet der i et par sekunder. Det er synd at det går ut over Sandler at Weinstein-skandalen og #metoo-kampanjen anbringer folk i et hysteri hvori de ser spøkelser på høylys dag. Anonymkode: 21e73...0fd
jabx Skrevet 4. november 2017 #25 Skrevet 4. november 2017 På 30.10.2017 den 18.31, Mari Y skrev: Så levner det vel ikke så mye tvil om at han er skyldig. Ikke når så mange står frem, og ikke med alle de detaljene som oppstår rundt det. Generelt sett er jeg veldig skeptisk til hva jeg velger å tro, men det virker tydeligvis veldig åpenbart med så mange som nå står frem. Jeg hadde heller ikke vært overrasket dersom han ikke var den eneste. Med så mye rare historier som verserer i denne bransjen, så hadde egentlig det motsatte overrasket meg. Dette skjer når noen får for mye makt, eller for stor innflytelse. Det er derfor liberalismen er en ondskapsfull blindvei av en ideologi. Med en tydelig stat med tydelige maktstrukturer så har man i det minste en viss gjennomsiktighet. Men når den uformelle makten på privat plan får vokse så finnes det få eller ingen muligheter til å beskytte seg mot det. Det betyr ikke at politikere er uskyldshvite engler, men i et moderne demokrati er det en viss grad av gjennomsiktighet som gjør det vanskeligere for de som sitter med formell statsmakt å drive på slik. I det private, og dermed mer skjulte, er det enklere å holde på som denne gamle grisen.
jabx Skrevet 4. november 2017 #26 Skrevet 4. november 2017 På 30.10.2017 den 19.30, Mari Y skrev: Nå har også Corey Feldman stått frem med at han ble overgrepsutsatt i Hollywood da han var yngre. Selv om jeg kan ta feil, velger jeg å tro at han har rett. Eller i verste fall at han kan ha rett. For han er ikke den første til å stå frem om barneovergripere i Hollywood. Corey Haim, kameraten, gikk det jo ikke så bra med heller. Han endte opp på kjøret og tok til slutt livet av seg, såvidt jeg husker. Nå er dette en kjensgjerning hos enkelte overgrepsutsatte at de gjerne har problemer med alkohol osv, såvidt jeg vet. Men så lever vel ikke akkurat disse barnestjernene noen normal barndom, heller. Men det åpner opp for noen spørsmålstegn, i alle fall, at så mange av dem faller fra i voksen alder, eller tar selvmord. Om noen av disse historiene kan stemme. Man kan jo lure på om de mange "barnestjernene" som har havnet på kjøret delvis har gjort det på grunn av at de har blitt utsatt for overgrep. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #27 Skrevet 4. november 2017 Det er tydeligvis ikke nødvendig med noen rettsstat lenger! Det er bare å slenge ut alle mulige beskyldninger man ønsker, ingen beviser er nødvendige. Rene hekseprosesser... Anonymkode: ac91a...1f8
Mari Y Skrevet 4. november 2017 Forfatter #28 Skrevet 4. november 2017 27 minutter siden, jabx skrev: Dette skjer når noen får for mye makt, eller for stor innflytelse. Det er derfor liberalismen er en ondskapsfull blindvei av en ideologi. Med en tydelig stat med tydelige maktstrukturer så har man i det minste en viss gjennomsiktighet. Men når den uformelle makten på privat plan får vokse så finnes det få eller ingen muligheter til å beskytte seg mot det. Det betyr ikke at politikere er uskyldshvite engler, men i et moderne demokrati er det en viss grad av gjennomsiktighet som gjør det vanskeligere for de som sitter med formell statsmakt å drive på slik. I det private, og dermed mer skjulte, er det enklere å holde på som denne gamle grisen. Maktmisbruk har du noe rett i alle fall. Om han da i tillegg ikke hadde en eller annen form for personlighetsforstyrrelse skulle ikke overraske meg, slik han blir beskrevet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå