Mari Y Skrevet 30. oktober 2017 #1 Skrevet 30. oktober 2017 Så levner det vel ikke så mye tvil om at han er skyldig. Ikke når så mange står frem, og ikke med alle de detaljene som oppstår rundt det. Generelt sett er jeg veldig skeptisk til hva jeg velger å tro, men det virker tydeligvis veldig åpenbart med så mange som nå står frem. Jeg hadde heller ikke vært overrasket dersom han ikke var den eneste. Med så mye rare historier som verserer i denne bransjen, så hadde egentlig det motsatte overrasket meg.
Gjest Karts Skrevet 30. oktober 2017 #2 Skrevet 30. oktober 2017 Så langt har 82 jenter og kvinner komt frem. Mørketallene er trolig store. Tenk på alle de andre eldre mennene som IKKE har blitt tatt...
Gjest GiftMann38 Skrevet 30. oktober 2017 #3 Skrevet 30. oktober 2017 Flott å se at det endelig har blitt noe å tjene, karrieremessig, på å stå frem og at såpass mange gjør det!
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #4 Skrevet 30. oktober 2017 Det hjelper at noen få sier ifra. For å føle seg alene med skammen etter overgrep gjør at alt for mange damer holder kjeft. Å si ifra om overgrep er vanskelig fordi du blir møtt med stigmatisering. Men se bare på han psyko voldtektsmannen Kopstad. Han har jo fått voldta damer i årevis før noen endelig turde å si ifra. Og da kom flere og flere damer til og forklarte sine historier. Han er jo så sjuk i hue at han har fått forvaring og får vel aldri se sola igjen. Men bare tanken på at han gikk fri i så mange år sier mye om hvor mye frykt vi damer har for å melde ifra. Jeg har selv aldri meldt ifra om overgrep. Jeg orker ikke å dra det opp. Jeg orker ikke å bli møtt med mistro. Anonymkode: e10f8...71d 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #5 Skrevet 30. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det hjelper at noen få sier ifra. For å føle seg alene med skammen etter overgrep gjør at alt for mange damer holder kjeft. Å si ifra om overgrep er vanskelig fordi du blir møtt med stigmatisering. Men se bare på han psyko voldtektsmannen Kopstad. Han har jo fått voldta damer i årevis før noen endelig turde å si ifra. Og da kom flere og flere damer til og forklarte sine historier. Han er jo så sjuk i hue at han har fått forvaring og får vel aldri se sola igjen. Men bare tanken på at han gikk fri i så mange år sier mye om hvor mye frykt vi damer har for å melde ifra. Jeg har selv aldri meldt ifra om overgrep. Jeg orker ikke å dra det opp. Jeg orker ikke å bli møtt med mistro. Anonymkode: e10f8...71d Kopseng* Anonymkode: 03a8a...920 3
Mari Y Skrevet 30. oktober 2017 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2017 35 minutter siden, Karts skrev: Så langt har 82 jenter og kvinner komt frem. Mørketallene er trolig store. Tenk på alle de andre eldre mennene som IKKE har blitt tatt... Nå har også Corey Feldman stått frem med at han ble overgrepsutsatt i Hollywood da han var yngre. Selv om jeg kan ta feil, velger jeg å tro at han har rett. Eller i verste fall at han kan ha rett. For han er ikke den første til å stå frem om barneovergripere i Hollywood. Corey Haim, kameraten, gikk det jo ikke så bra med heller. Han endte opp på kjøret og tok til slutt livet av seg, såvidt jeg husker. Nå er dette en kjensgjerning hos enkelte overgrepsutsatte at de gjerne har problemer med alkohol osv, såvidt jeg vet. Men så lever vel ikke akkurat disse barnestjernene noen normal barndom, heller. Men det åpner opp for noen spørsmålstegn, i alle fall, at så mange av dem faller fra i voksen alder, eller tar selvmord. Om noen av disse historiene kan stemme.
Gjest Karts Skrevet 30. oktober 2017 #7 Skrevet 30. oktober 2017 (endret) . Endret 7. november 2017 av Karts
Mari Y Skrevet 30. oktober 2017 Forfatter #8 Skrevet 30. oktober 2017 1 time siden, Karts skrev: Nå nylig kom jo Kevin Spacey ut som homofil etter å ha blitt anklaget for å ha kommet med tilnærminger til en fjortenårig jente. Enten så er han homofil, eller så prøver han seg på det sleipeste forsøket på å få folk til å tro at "han kunne selvsagt ikke ha gjort tilnærminger på en jente siden han er homofil". Skjønte ikke akkurat hva homofili hadde med saken å gjøre, men dette med Feldman bør man isåfall ikke se bort ifra at er noe sannsynlig, isåfall.
Gjest Karts Skrevet 30. oktober 2017 #9 Skrevet 30. oktober 2017 5 minutter siden, Mari Y skrev: Skjønte ikke akkurat hva homofili hadde med saken å gjøre, men dette med Feldman bør man isåfall ikke se bort ifra at er noe sannsynlig, isåfall. Har sett noen klipp på youtube av Corey Feldman nå. Og det han forteller er skremmende om det stemmer.
Mari Y Skrevet 30. oktober 2017 Forfatter #10 Skrevet 30. oktober 2017 4 minutter siden, Karts skrev: Har sett noen klipp på youtube av Corey Feldman nå. Og det han forteller er skremmende om det stemmer. Ja, det er det selvfølgelig. Overgrep mot barn kan gjøre mye skade. Han snakket om å stå frem om overgriperne, så blir spennende å se om det kommer noe ut av det
Kragebein Skrevet 31. oktober 2017 #11 Skrevet 31. oktober 2017 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker og samtlige svar. Kragebein, mod 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #12 Skrevet 31. oktober 2017 On 10/30/2017 at 7:38 PM, Karts said: Nå nylig kom jo Kevin Spacey ut som homofil etter å ha blitt anklaget for å ha kommet med tilnærminger til en fjortenårig jente. Enten så er han homofil, eller så prøver han seg på det sleipeste forsøket på å få folk til å tro at "han kunne selvsagt ikke ha gjort tilnærminger på en jente siden han er homofil". Var det ikke en gutt? Anonymkode: 802ec...52a 2
Gjest Karts Skrevet 31. oktober 2017 #13 Skrevet 31. oktober 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det ikke en gutt? Anonymkode: 802ec...52a Jo. Men som du kan se er det blitt slettet innlegg som svarte til en nå utestengt bruker. Og ett av innlegene oppdaterte jeg min første kommentar med at det viste seg å være en gutt.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #14 Skrevet 31. oktober 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det ikke en gutt? Anonymkode: 802ec...52a Jo. Det riktige er at han offisielt kom ut av skapet rett etter denne nå mannen sto frem for å rette fokuset mot det istedet. Kvalmt. Anonymkode: aa565...c5e 1
wilmap Skrevet 31. oktober 2017 #15 Skrevet 31. oktober 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det ikke en gutt? Anonymkode: 802ec...52a Jo det var det. Så istedenfor avisoverskirfter om at han er en jævla pedo, så har en nå fått overskrifter om at han endelig har kommet ut av skapet.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #16 Skrevet 31. oktober 2017 2 minutes ago, wilmap said: Jo det var det. Så istedenfor avisoverskirfter om at han er en jævla pedo, så har en nå fått overskrifter om at han endelig har kommet ut av skapet. Tror ikke jeg har sett en eneste positiv overskrift om at han er ute. Anonymkode: 802ec...52a
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #17 Skrevet 1. november 2017 4 hours ago, AnonymBruker said: Jo. Det riktige er at han offisielt kom ut av skapet rett etter denne nå mannen sto frem for å rette fokuset mot det istedet. Kvalmt. Anonymkode: aa565...c5e Det er ikke "det riktige", det er din tolkning. Mange andres tolkning også, men like fullt bare en tolkning. Anonymkode: 21e73...0fd 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #18 Skrevet 1. november 2017 På 30.10.2017 den 19.30, Mari Y skrev: Nå har også Corey Feldman stått frem med at han ble overgrepsutsatt i Hollywood da han var yngre. Selv om jeg kan ta feil, velger jeg å tro at han har rett. Eller i verste fall at han kan ha rett. For han er ikke den første til å stå frem om barneovergripere i Hollywood. Corey Haim, kameraten, gikk det jo ikke så bra med heller. Han endte opp på kjøret og tok til slutt livet av seg, såvidt jeg husker. Nå er dette en kjensgjerning hos enkelte overgrepsutsatte at de gjerne har problemer med alkohol osv, såvidt jeg vet. Men så lever vel ikke akkurat disse barnestjernene noen normal barndom, heller. Men det åpner opp for noen spørsmålstegn, i alle fall, at så mange av dem faller fra i voksen alder, eller tar selvmord. Om noen av disse historiene kan stemme. Så vist du vet, så vidt du du husker. LOL. Du må slutte å skrive ting som ikke er sant. Anonymkode: 9e64d...823
Mari Y Skrevet 1. november 2017 Forfatter #19 Skrevet 1. november 2017 4 timer siden, Karts skrev: Jo. Men som du kan se er det blitt slettet innlegg som svarte til en nå utestengt bruker. Og ett av innlegene oppdaterte jeg min første kommentar med at det viste seg å være en gutt. Og så kom han ut av skapet etterpå. Men hvem vet.
Gjest Karts Skrevet 1. november 2017 #20 Skrevet 1. november 2017 13 timer siden, Mari Y skrev: Og så kom han ut av skapet etterpå. Men hvem vet. Og Nettflix dropper "House of Cards" på grunn av saken. Adam Sandler var også i trøbbel for noen dager siden etter å ha tatt på låret til en kvinne under et Talk Show. Men det er vel bra at disse karene blir konfrontert når de gjør småe til store overtredelser. De setter jo på en måte en presedens for mange unge rundt om i verden i regi av å være Hollywood stjerner. https://www.seher.no/kjendis/adam-sandler-far-kjeft-etter-han-lot-handa-vandre/68838672
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå