innocenta Skrevet 24. januar 2005 #1 Skrevet 24. januar 2005 Jeg er kjempefornøyd med pudderet mitt, så jeg må bare anbefale det til hele verden: Superpowder fra Clinique! Løp og kjøp 8)
MissJ Skrevet 25. januar 2005 #2 Skrevet 25. januar 2005 Helt enig!!! Jeg har aldri brukt annet enn Clinique pudder og kommer aldri til å bytte!!! :-) Og det er superbillig på www.strawberrynet.com
Gjest gjest 0 Skrevet 25. januar 2005 #3 Skrevet 25. januar 2005 Jeg brukte mye clinique før, men jeg har slutta helt med pudder. Bruker bare solpudder jeg! Syns forøvrig at clinique sitt pudder var helt greit. Men det avhenger vel av hvilken type man bruker. Og jeg husker ikke hva jeg brukte... Vet at det var presset pudder uten olje... (hvie jeg ikke husker helt feil) Pam
Dina Skrevet 25. januar 2005 #4 Skrevet 25. januar 2005 Jeg er kjempefornøyd med pudderet mitt, så jeg må bare anbefale det til hele verden: Superpowder fra Clinique! Løp og kjøp 8) Passer det for tørr hud?
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2005 #7 Skrevet 26. januar 2005 Superpowder passer kjempegodt for tørr hud, siden det ikke blir så melete. Jeg liker det, og spesielt at det ikke koster 400kroner...Har nylig bestilt fra SN, men det har ikke dukket opp, SN er visst ikke venner med meg... :-? Clinique har et pudder som heter Stay Matte, som passer for blandingshud og fetere hudtyper.
Gjest Odense Skrevet 26. januar 2005 #8 Skrevet 26. januar 2005 Hørest fristendes ut å bestille, men er jo umulig å vite hva slags nyanse en trenger når en ikke har brukt det før..SN har foresten begynt å bli litt treigere, å mye styr når jeg får pakken. Får brev hjem om at jeg har fått verdi pakning og må vise legimitasjon og greier..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå