Gå til innhold

Poliitiibetjeenter som ikke burde hatt jobben..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så mange dumme poliitibetjenteer? 

Alle er ikke dumme, men synes det er en del som ikke burde hatt jobben...

En bekjent politimann jeg vet om snapper videoer av folk han gjør til latter. 

Det er også flere av de som truger, er spydige i munn og kan være voldelige mot parteren sin. 

Hva feiler de? Det er iallfall ikke normalt, og ja jeg vet de er mennesker de og. 

Det er at noen virker jo helt unormale. 

Ei vanlig jente jeg kjenner som er skoleflink og alt som er, besto politiattest osv for å komme inn på PHS, men ikke interjuvet. Og hun er helt normal. Virker som de fleste som kommer inn er psykopater eller noe i den duren? 

Anonymkode: 2c9a0...600

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 av 10 foreldre er voldelige psykopater. La oss anta at foreldre flest ikke er verre enn andre mennesker. Da har vi holdepunkter for å si at 1 av 10 mennesker er klin gærne i hodet og burde vært innesperra. 1 av 10 politibetjenter. 1 av 10 lærere. 1 av 10 advokater. 

Trolig marginalt mer enn 1 av 10 brukere på kg... 

Anonymkode: 56a75...3bd

• Liker 1
Skrevet

Poilitibetjenter ER faktisk bare mennesker... Udugelige folk, psykopater, idioter og voldelige ektemenn finnes forøvrig i alle yrker.

• Liker 3
Skrevet

Situasjoner som innbyr til makt, tiltrekker seg selvfølgelig makt-kåte mennesker....                

Anonymkode: 2d738...b0e

• Liker 1
Skrevet

Er egentlig som de andre sier her, du finner folk av alle slag i alle yrker..

Men jeg kan også nevne at jeg kjenner flere som har gått på phs, og noen kamerater som går på phs nå, og jeg merker en liten "trend" i hvilken type folk som ofte går for dette yrket..ofte er de litt arrogante og kanskje litt for lite opptatt av omsorgsdelen av yrket, men mer opptatt av det "tøffe" som da innebærer trening, skytetrening, aktive oppdrag og anseelse (i den grad de har det). 

Ikke noe galt med å like de sidene av yrket, men jeg mener selv at de som går inn for å bli politibetjenter bør være mer jordnære, medmenneskelige og forståelsesfulle..men vi lever ikke i en perfekt verden :)

Anonymkode: 957e1...9e7

Skrevet

Idioter finner du overalt, tviler sterkt på at dette er et større problem i politiet enn i andre yrker.

Skrevet

Mange av de som velger å utdanne seg til å bli politi, er menn med mindreverdighetskomplekser som tror at kuken deres automatisk kommer til å vokse 5cm bare de får på seg en uniform. Når det ikke skjer velger de å utnytte stillingen sin for å ydmyke og trakassere andre mennesker for at de selv skal føle seg bedre.

Når det er sagt er det også mange politifolk som har valgt yrket fordi de ønsker å gjøre samfunnet tryggere for vanlige borgere, og disse burde absolutt motta all skryt de kan få 😊

Skrevet

Lære deg å skrive ordet politibetjenter før du peker ut at det er de som er dumme kanskje? 

Anonymkode: 9242f...fac

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lære deg å skrive ordet politibetjenter før du peker ut at det er de som er dumme kanskje? 

Anonymkode: 9242f...fac

Var meningen å gjors på så det ikke kommer opp i søk på google. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Situasjoner som innbyr til makt, tiltrekker seg selvfølgelig makt-kåte mennesker....                

Anonymkode: 2d738...b0e

Makt kåte mennesker?

Skrevet
1 time siden, Knirke skrev:

Poilitibetjenter ER faktisk bare mennesker... Udugelige folk, psykopater, idioter og voldelige ektemenn finnes forøvrig i alle yrker.

Hvorfor slipper de unna?

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det viktig? 

Anonymkode: e1973...28e

Skrevet
1 hour ago, Knirke said:

Poilitibetjenter ER faktisk bare mennesker... Udugelige folk, psykopater, idioter og voldelige

Jepp, dette er mennesker i et nøtteskall

(dette er ikke ironi)

Anonymkode: d3815...373

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det viktig? 

Anonymkode: e1973...28e

Er en grunn, og det skriver jeg ikke her. 

Skrevet

Det er da allmennkjent at politiyrket er et av de mest populære yrkene hos psykopater. 

Topp 10 mest attraktive yrker for en psykopat : Politi, kirurg, prest, direktør, kokk, salgsperson, mediapersonlighet, advokat, offentlig tjenesteperson.

Topp 10 yrker som er minst attraktive for psykopater ; omsorgsarbeider, sykepleier, terapeuter, lærer, stylist, lege, kunstner, håndverker, Veldedighetsarbeidere

http://e24.no/jobb/topp-ti-yrkegrupper-for-psykopater/20319921

Skrevet
41 minutes ago, AnonymBruker said:

I så fall har du driti på draget, Google søker ikke kun i titler, så det vil komme opp med søk fordi alle andre her har skrevet det riktig. 

Anonymkode: c9e3b...622

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...