AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #1 Skrevet 30. oktober 2017 Hvordan komme over å ha sagt noe man angrer på? Er det noen fler som har opplevd at man mister fotfestet og mister filteret på hvem man sier hva til? Pleier alltid og ha så kontroll på det her, så følelsen av å snuble helt utenom å miste seg selv er så stor å skremmende.. kommer liksom ikke Over det, er en type som må komme til bunns i alt jeg sier og gjør, så derre har bitt seg så veldig fast.. føler meg så innmari dum Anonymkode: 9f709...699
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #2 Skrevet 30. oktober 2017 Kan du ikke beklage til personen? Det pleier å hjelpe. 🙂 Anonymkode: ad24a...8f8
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #3 Skrevet 30. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke beklage til personen? Det pleier å hjelpe. 🙂 Anonymkode: ad24a...8f8 Det er ikke noe å beklage.. det er heller bare jeg som føler jeg har delt for mye av det som foregikk i hodet/ livet mitt, som gjør det som har skjedd vanskelig å legge bak meg nå.. pleier å ha god filter på hva som er for mye å dele og ikke liksom.. ts Anonymkode: 9f709...699
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå