AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #1 Skrevet 30. oktober 2017 Er det noen som vet om noen seriøse steder man kan lage CV gratis på nett? Dette må være sånn man fyller inn elektronisk på en nettside da jeg ikke har Word. Er litt skeptisk til å legge inn personlig informasjon på steder jeg ikke kjenner til eller har hørt om andre som har noe erfaring med. Anonymkode: 02cbd...f34
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #2 Skrevet 30. oktober 2017 Registrer deg på Webcruiter. Mange arbeidsgivere bruker Webcruiter som verktøy for jobbsøknader, og vil ha søknadene skrevet i Webcruiter. Når du legger inn alle CV-opplysningene dine der inne får du muligheten til å lagre en pdf av CV-en din, og den kan brukes også overfor arbeidsgivere som ikke bruker Webcruiter. Anonymkode: 353ae...9ff
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #3 Skrevet 30. oktober 2017 3 hours ago, AnonymBruker said: Er det noen som vet om noen seriøse steder man kan lage CV gratis på nett? Dette må være sånn man fyller inn elektronisk på en nettside da jeg ikke har Word. Er litt skeptisk til å legge inn personlig informasjon på steder jeg ikke kjenner til eller har hørt om andre som har noe erfaring med. Anonymkode: 02cbd...f34 Jeg fylte bare ut på Finn. Anonymkode: 1ced1...31f
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #4 Skrevet 30. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Registrer deg på Webcruiter. Mange arbeidsgivere bruker Webcruiter som verktøy for jobbsøknader, og vil ha søknadene skrevet i Webcruiter. Når du legger inn alle CV-opplysningene dine der inne får du muligheten til å lagre en pdf av CV-en din, og den kan brukes også overfor arbeidsgivere som ikke bruker Webcruiter. Anonymkode: 353ae...9ff Takk for tips. Det skal prøves. Anonymkode: 02cbd...f34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå