AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #1 Skrevet 30. oktober 2017 På shopping/cafe/uteliv/snacks/mat osv.. Her går det ca 500 kroner. Hva med hos dere? Anonymkode: 7c12f...284
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #2 Skrevet 30. oktober 2017 Vet ikke akkurat i helgene, men det går vel kanskje 500 til kino, kafe osv. Shopping varierer denne mnd har jeg brukt 2000 kr på shopping. Forige mnd 0. Men jeg brukte ca 6-700 på å spise ute forige mnd. Anonymkode: 46e61...074
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #3 Skrevet 30. oktober 2017 550 på bursdagsmiddag ute, 100 på kafé i marka, 200 på buss, kanskje 80 på snacks? Mer enn budsjettet tillater, ser jeg i retrospekt. Anonymkode: 61060...791
GammelKaktus Skrevet 30. oktober 2017 #4 Skrevet 30. oktober 2017 Det varierer men sånn gjennomsnittlig så bruker vi rundt 1500 per helg. Det bruker vi på kino, lekeland, teater osv, alt etter hva som passer og hva som er på programmet og så spiser vi som regel en lunsj og en middag ute.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #5 Skrevet 30. oktober 2017 26 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev: Det varierer men sånn gjennomsnittlig så bruker vi rundt 1500 per helg. Det bruker vi på kino, lekeland, teater osv, alt etter hva som passer og hva som er på programmet og så spiser vi som regel en lunsj og en middag ute. Hvor mange er dere da? Anonymkode: e64cf...5b8
GammelKaktus Skrevet 30. oktober 2017 #6 Skrevet 30. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor mange er dere da? Anonymkode: e64cf...5b8 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #7 Skrevet 30. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 550 på bursdagsmiddag ute, 100 på kafé i marka, 200 på buss, kanskje 80 på snacks? Mer enn budsjettet tillater, ser jeg i retrospekt. Anonymkode: 61060...791 pr helg eller måned? Anonymkode: e64cf...5b8
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #8 Skrevet 30. oktober 2017 Har ikke kommet ut av sparemodus, så bruker ikke noe særlig ekstra. Bør begynne med det. Anonymkode: e64cf...5b8
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #9 Skrevet 31. oktober 2017 Som regel kr 0. Vi spiser sjelden ute, og uteliv er ingen av oss særlig interessert i. Vi går ut og spiser kanskje 3-4 ganger i året (utenom ferier), og på kino kanskje like ofte. Så i snitt kanskje en tier pr helg? Anonymkode: 861e8...3d3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #10 Skrevet 31. oktober 2017 I helgene? Er ikke mye bruk av kr da. Handler inn på torsdager. Anonymkode: 57346...123
Wenda Skrevet 31. oktober 2017 #11 Skrevet 31. oktober 2017 Bruker ikke penger noe anderledes i helgene enn ha jeg gjør i ukedagene. Trenger jeg å handle så driter jeg i om det er helg eller ukedag
Anglofil Skrevet 31. oktober 2017 #12 Skrevet 31. oktober 2017 Lite eller ingenting utover de vanlige utgiftene vi har. Vi ukeshandler (eller, ofte handler vi for 2 uker) og da kjøpes også det vi ønsker å spise av mat og godteri i helgen. Kan hende vi bruker 30-40 kr på fersk loff som vi får levert på døra via Morgenlevering, men utover det? Lite. Ingen av oss fester noe særlig, og selv ikke da vi var på fest i helgen brukte vi mer enn vanlig: drikke var kjøpt inn på forhånd, og vi tok kollektivt til og fra festen som ikke kostet oss noe ekstra siden vi har månedskort fra før. Andre aktiviteter, slik som kino eller teater, prøver vi å legge i ukedagene. I helgene foretrekker vi å være hjemme og nyte fritiden uten forpliktelser. Mvh Yvonne
Gjest ricecrispies Skrevet 31. oktober 2017 #13 Skrevet 31. oktober 2017 (endret) Alt for mye..😝 Har flere barn,det koster litt om vi drar på kafé,svømmehall osv. Og er vi i byen,handler jeg ofte inn litt småting jeg ikke har rukket i uka. Kjøpte vanter og apotekvarer på lørdag,for eksempel. Bursdagsgaver til venner kjøpes også ofte lørdager. Mat har vi som regel handlet på forhånd. Barna får plukke litt smågodt på Europris (nesten) hver lørdag. Det hender vi bare er hjemme eller går en tur i skogen også da. Helgen som var brukte vi fryktelig mye penger. Tror vi var oppe i 3000 med bensin til langtur søndag. (Besøkte familie) Var ute og spiste middag med eldstebarnet på fredag,kafé med de mellomste lørdag,og ut og spise med mannen lørdag kveld. Pluss småhandling. Til helgen skal vi bare være hjemme,har mat nok i fryser og skap. Supplere med grønnsaker og litt smågodt,blir ikke store summen. Endret 31. oktober 2017 av ricecrispies La til mer
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #14 Skrevet 31. oktober 2017 Var ute på middag på både fredag og lørdag, gikk vel 2.000 kroner. Det skjer ikke ofte, som regel går jeg ut og spiser middag med en vennine en gang i måneden, koster rund 800 kroner med litt drikke. Vi kjøper potetgull og smågodt til kanskje en hundrelapp hver helg. Anonymkode: 84fcf...bdc
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #15 Skrevet 31. oktober 2017 Vet ikke, går fort noen tusen. 3000+/- er normalen vil jeg tro. Anonymkode: 3b284...e9f
Million Skrevet 31. oktober 2017 #16 Skrevet 31. oktober 2017 (endret) Vanligvis bruker jeg ikke noe særlig ekstra i helgene, ettersom det ikke er noe uteliv på meg i noen særlig grad lenger. Går kanskje ut på byen et par ganger i året bare, og da blir det naturligvis litt ekstra. Sist jeg var ute, brukte jeg vel 600 kr på drikke. Tok bare bussen hjem, for den går hele døgnet, hele uka. Så ingen ekstra penger på taxi. En sjelden gang er jeg ute og spiser med en venninne også, men det er veldig sjeldent, og forekommer ikke nødvendigvis bare i helgene. Det kan like gjerne skje en ukedag etter arbeidstid, så det regnes vel ikke med her. Hvis jeg har gjester i helgen, f.eks. at jeg inviterer en venn eller venninne på middag en fredag eller lørdag, blir det selvfølgelig litt ekstra å handle i dagligvarebutikken til det. For eksempel biff. Jeg spiser sjelden eller aldri biff når jeg er alene, det er kun når jeg har gjester. Sønnen min er ikke noe begeistret for biff, så da blir det ikke til at jeg kjøper det når det er bare oss to på vanlige helger. Det eneste jeg bruker ekstra penger på til helgene, er potetgull og sjokolade til meg og tenåringen min. Men det er jo ikke store greiene ekstra. Endret 31. oktober 2017 av Million
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #17 Skrevet 31. oktober 2017 3-400 kr? Går ikke ofte ut lenger, så bruker ikke så mye mer i helgene enn ellers. Men liker å ta en kinotur/drink el med venner iblant. Anonymkode: 96346...4f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå