AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #1 Skrevet 30. oktober 2017 Jeg har veldig lyst til å tatovere meg, men er usikker på hvilket tatoveringsstudio/tatovør jeg burde gå til. Noen som har erfaringer eller forslag? Anonymkode: a214a...06c
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #2 Skrevet 30. oktober 2017 Hvor i landet? Jeg syns det er veldig mange flinke tatovører, så det er ganske same shit hvor du gjør det. Sjekk ut de i området og se på tatoveringer de har gjort. Hvis du skal ta noe spesielt bør du finne en som lager liknende tatoveringer som du liker Anonymkode: 80fc5...397 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #3 Skrevet 30. oktober 2017 Kommer vel an på hvor du bor eller hvor langt du er villig til å reise. Anonymkode: ba590...e1e 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #4 Skrevet 30. oktober 2017 Først og fremst så spørs det på hvor du bor. Da er det lettere å anbefalle noen rundt deg. Er du villig til å reise litt så fint det nok av alternativer. De fleste tatovører i dag spesialiserer seg, så også greit å ha en visshet om hva du er ute etter (realisme for eksempel).Anonymkode: 059b4...713
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #5 Skrevet 31. oktober 2017 Jeg bor på vestlandet, men er egentlig villig til å reise hvor som helst. Anonymkode: a214a...06c
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #7 Skrevet 2. november 2017 Jeg er ikke kjent med tatovører fra Vestlandet, men har selv erfaring fra Attitude Tattoo Studio (Electric Linda) og Memento Tattoo (Kari) i Oslo, her er det flere dyktige på begge studioene. Black Cat Ink (Leila) i Krokstadelva, litt utenfor Drammen, er henne jeg går hos nå Geir som jobber der er også kjempedyktig. Anonymkode: 059b4...713 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #8 Skrevet 4. november 2017 Let’s Buzz i Bergen. Karma i Haugesund. Kari hos Memento i Oslo. Marianne hos Kunst med puls i Fredrikstad. Kommer ikke minst an på hva du er ute etter stilmessig. Anonymkode: 58ffe...6e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå