martineb Skrevet 30. oktober 2017 #1 Skrevet 30. oktober 2017 Dere andre som squirter: Hva er deres erfaring med sex-partnere som ikke er vant til dette? Liker de det eller blir de skremt?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #2 Skrevet 30. oktober 2017 Akkurat nå, martineb skrev: Dere andre som squirter: Hva er deres erfaring med sex-partnere som ikke er vant til dette? Liker de det eller blir de skremt? Hun ble litt stuss første gang, og nesten litt flau. Anonymkode: 324a3...68f
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #3 Skrevet 30. oktober 2017 6 timer siden, martineb skrev: Dere andre som squirter: Hva er deres erfaring med sex-partnere som ikke er vant til dette? Liker de det eller blir de skremt? Jeg pleier å si fra på forhånd om at det kanskje kan skje. Har aldri opplevd noe annet enn begeistrelse og at de blir nysgjerrige og tente ved tanken. De blir også veldig stolte når de "får meg til å squirte" - som om det betyr at de er ekstra gode i sengen siden de ikke har opplevd det med noen andre Anonymkode: 675a9...e01 3
Gjest Alterego666 Skrevet 30. oktober 2017 #4 Skrevet 30. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier å si fra på forhånd om at det kanskje kan skje. Har aldri opplevd noe annet enn begeistrelse og at de blir nysgjerrige og tente ved tanken. De blir også veldig stolte når de "får meg til å squirte" - som om det betyr at de er ekstra gode i sengen siden de ikke har opplevd det med noen andre Anonymkode: 675a9...e01 Der har du meg, det innrømmer jeg glatt!☺️
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #5 Skrevet 31. oktober 2017 Jeg er dame og blir ganske flau , men vilter. De første gangene så nektet jeg mennene å fullføre forsøket fordi jeg var for flau til å slippe meg løs og slippe "fri" squirten. Men nå er jeg over det at det er flaut, menn elsker det jo og gir de en skikkelig superhelt mannebein sexgud følelse Litt rart egentlig, for squirting er virkelig ikke alltid synonymt med toppclass orgasme eller topclass elsker sånn de tror Jeg har aldri møtt en mann som blir skremt av det, men må sies at jeg heller ikke har gjort det med fler enn tre stykker. (og ca 7 stk som har prøvd men som jeg har stoppet fordi jeg var ung og flau) Men tenner veldig på at en mann vil få meg til å squirte for det viser at han virkelig vil gjøre innsats i å tilfredstille meg, og jeg bare elsker å se deilige sterke mannearmer og hender jobbe <3 Anonymkode: 6aaab...8d8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå