MissJ Skrevet 24. januar 2005 #1 Skrevet 24. januar 2005 Er det noen som har noe erfaring med selvbruningspakken fra Fake Bake? Har fått et godt tilbud, men er litt i tvil...
Elze Skrevet 25. januar 2005 #2 Skrevet 25. januar 2005 Jeg har ikke prøvd pakken, men er godt fornøyd med selve selvbruneren fra Fake Bake. Hvis du som meg har lys hud, kan den se skremmende mørk ut når du smører den på, men når du dusjer den av neste morgen er du lekkert lysebrun. Vil du ha mer farge gjentar du selvsagt prosessen. Jeg får naturlig farge av den, og ingen skjolder hvis jeg ikke slurver med påføringen. Lett å se hvor du har smørt deg inn siden den er farget. Men den pakken - jeg vet ikke - jeg tror det blir ett fett hva slags skrubb og bodylotion du bruker i tillegg til selvbruner. Det er nå meg.
Gjest Gjesta Skrevet 25. januar 2005 #3 Skrevet 25. januar 2005 Jeg ville brukt billig skrubb og bodylotion, og heller kjøpt selvbruneren for seg. Produsentene prøver bare å lure oss til å kjøpe unødvendige overprisede produkter. Garnier har en super skrubb som koster 39,- (Bodytonic, helt lik L'Oreals Exfotonic, men i tube, som er mer praktisk), og L'Oreals Nutrilift bodylotion til 60,- er uslåelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå