AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #1 Skrevet 30. oktober 2017 Noen som vet plasser i Bergen hvor det selges pumkin spice eller er mulig at de gjør det? Anonymkode: 7ef1f...2e2
Gjest Khloe Skrevet 30. oktober 2017 #2 Skrevet 30. oktober 2017 Kanskje de kan ha det på Starbucks? Eventuelt kan du lage det selv. Fant en oppskrift her: https://www.bettycrocker.com/how-to/tipslibrary/baking-tips/how-to-make-pumpkin-pie-spice 3 ss kanel 2 ts malt ingefær 2 ts malt muskatnøtt 1 1/2 ts malt allehånde 1 1/2 ts malt nellik. Du kan finne alle krydderene i små poser på de fleste butikker
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #3 Skrevet 30. oktober 2017 4 minutter siden, Khloe skrev: Kanskje de kan ha det på Starbucks? Eventuelt kan du lage det selv. Fant en oppskrift her: https://www.bettycrocker.com/how-to/tipslibrary/baking-tips/how-to-make-pumpkin-pie-spice 3 ss kanel 2 ts malt ingefær 2 ts malt muskatnøtt 1 1/2 ts malt allehånde 1 1/2 ts malt nellik. Du kan finne alle krydderene i små poser på de fleste butikker Finner ikke noe på nettsiden til starbucks om det (nettbutikken), men kan alltids stikke innom å sjekke Vurderte å lage selv ja! Men eneste ingrediensen jeg har fra før er kanel, og med 20kr+ for alle de andre krydderne blir det veldig dyrt for noe jeg ikke kommer til å bruke SÅ mye.. Anonymkode: 7ef1f...2e2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #4 Skrevet 30. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Finner ikke noe på nettsiden til starbucks om det (nettbutikken), men kan alltids stikke innom å sjekke Vurderte å lage selv ja! Men eneste ingrediensen jeg har fra før er kanel, og med 20kr+ for alle de andre krydderne blir det veldig dyrt for noe jeg ikke kommer til å bruke SÅ mye.. Anonymkode: 7ef1f...2e2 De varer "evig". Det meste av dem brukes i typisk julebakst også. Og om du kjøper på "innvandrersjappe" er det MYE billigere enn på type rema og kiwi. Anonymkode: d0e5e...e1b
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #5 Skrevet 30. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: De varer "evig". Det meste av dem brukes i typisk julebakst også. Og om du kjøper på "innvandrersjappe" er det MYE billigere enn på type rema og kiwi. Anonymkode: d0e5e...e1b Baker ikke særlig heller, hehe. Om ikke annet får jeg bestille fra iherb eller en annen nettside. Så de hadde noe greier der Anonymkode: 7ef1f...2e2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #6 Skrevet 30. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Baker ikke særlig heller, hehe. Om ikke annet får jeg bestille fra iherb eller en annen nettside. Så de hadde noe greier der Anonymkode: 7ef1f...2e2 Der kan fort frakten bli MYE dyrere enn å bare kjøpe dem i butikk i Norge, bare så du er obs på det. Jeg kjøpte en del på iherb før, men så kom det nye fraktpriser, og nå svarer det seg overhodet ikke lenger. Anonymkode: d0e5e...e1b
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #7 Skrevet 30. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der kan fort frakten bli MYE dyrere enn å bare kjøpe dem i butikk i Norge, bare så du er obs på det. Jeg kjøpte en del på iherb før, men så kom det nye fraktpriser, og nå svarer det seg overhodet ikke lenger. Anonymkode: d0e5e...e1b Nei så det nå at det hadde endret seg fra sist jeg handlet der også (lenge siden). 60kr i frakt for 50 gram krydder :O Anonymkode: 7ef1f...2e2
Antoinette Skrevet 30. oktober 2017 #8 Skrevet 30. oktober 2017 Tipper moren din har alt dette i sine skap, be henne blande opp og sende til deg. Å kjøpe pumpkinspice er meningsløst. 2
pinar Skrevet 30. oktober 2017 #9 Skrevet 30. oktober 2017 Ryddet for personangrep og svar. pinar, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå