AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #1 Del Skrevet 30. oktober 2017 Jeg skal starte en liten butikk/kafe hjemme hos meg (bor på et småbruk hvor mange kjører forbi, blant annet på vei til hyttene sine). Jeg har et ønske om å ta vare på gamle tradisjoner og retter. Har dere noen tips? Jeg ønsker i hovedsak å selge litt søtsaker, noe lett en kan ta i hånden i bilen og kanskje en enkel varmrett. Har dere noen ideer? Anonymkode: 6b981...706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #2 Del Skrevet 30. oktober 2017 Påsmurte lefser, sveler, vafler og pannekaker er enkelt å ta i hånden og spise i bilen. Ellers er jo skillingsboller tradisjonsbakst ihvertfall i Bergen. Lapskaus synes jeg er en knall, enkel varmrett som er godt å ha med seg på hytten. Anonymkode: b4675...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #3 Del Skrevet 30. oktober 2017 Vafler, sveler, vestlandslefse, trollkrem, multekrem, rabarbrapai, rabarbragrøt, rabarbrasuppe, lefse med sylte, lefse med pultost, flatbrød og spekeskinke, flatbrød og rakfisk... Anonymkode: f2d0a...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John_Felipe Skrevet 30. oktober 2017 #4 Del Skrevet 30. oktober 2017 Semulepudding kan jo lages i sånne engangs plast skåler Ferske fylte horn er herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå