Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #1 Skrevet 24. januar 2005 Jeg liker tung men "rolig" musikk. Liker band som bl.a Rammstein og Metallica og noe av de litt tyngre låtene til Nightwish. Anbefalinger til andre tunge men rolige band? Vil gjerne ha MANGE tips!
Superlammet Skrevet 25. januar 2005 #2 Skrevet 25. januar 2005 Sjekk ut Moonspell.. Litt wierd i begynnelsen, men kult. Kan anbefale "Irreligious"-albumet. Du kan også sjekke ut Theatre of Tragedy sitt album, "Aegis". Bare et par eksempler da.. Kommer sikkert på mer når jeg kommer hjem til iTunes...
Gjest Aurélie Skrevet 25. januar 2005 #3 Skrevet 25. januar 2005 Anbefaler Sentenced. Tungt og melodiøst www.sentenced.org
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #4 Skrevet 25. januar 2005 Trådstarteren var meg. Trodde jeg var logget inn, men det var jeg altså ikke :oops: Takk for svar! :-D Sambo har musikk av alle de nevnte banda på pc'n sin, men jeg har aldri liksom tatt meg "tid" til å høre på de. Er liksom så mye annen metal det har gått i for meg. Men skal definitvt ta meg tid til å høre på de banda nå.
Gjest nyibyen ikke innl. Skrevet 26. januar 2005 #7 Skrevet 26. januar 2005 Paradise Lost - Shades of God Kanskje den beste tunge OG rolige plata noensinne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå