Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er ganske lei av de TyT trollene generelt. Tror de prøver å edge opp en kødd fordi TyT har blitt laterlligjort i det siste for regressiv venstre politikk, og nå prøver de å si "å nei fyren her er helt annerledes som er helt usant tull". Men fyren eller kødden Kyle Kulinski tror jo på det samme kødden som Cenk TyT tror på, er ikke akkurat slikt at han er partner med dem fordi han ikke tror på det samme tullet de tror på?.

Jeg liker ikke fyren fordi han er mongo på samme måte som alle folka på den siden. Lesbisk softball spiller er vel et morsomt kødde ord på den fyren. Og Drunken Peasants er vel noen sabla losere hele gjengen. Altså det er ikke at jeg er uenig i velferd og helsevern og gratis skole (men sosialisme som ideologi er ondskap fordi det sier at du kan være offer hele tiden så vil ikke gi sosialisme kreditt for det, kaller det regjeringshandout istedet). Men bare hater de fordi de er så barnslige mongoer som er bare morsomt å gjøre narr av.

Eneste personen jeg vet om som gjør narr av fyren are "atheism is unstoppable" så ja. Håper flere gjør narr av den kødden i fremtiden.

Endret av Ragni
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er TyT?

Jeg orker ikke se en video på 37 minutter når jeg ikke vet om det vil fenge meg eller ikke, hva handler den om, for oss uinvidde?

Anonymkode: 1aebf...ebc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...