innocenta Skrevet 24. januar 2005 #1 Skrevet 24. januar 2005 Dersom du har eller har hatt spiseforstyrrelser er du velkommen til å delta på vårt lukkede forum for spiseforstyrrelser på www.pratekompaniet.com. Jeg har selv hatt en spiseforstyrrelse, og fungerer som rådgiver. Det lukkede forumet er kun ment som hjelp og støtte til å bekjempe sykdommen. Pro-ana blir ikke tolerert.
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2005 #2 Skrevet 24. januar 2005 Kanskje du burde klarert med en moderator eller administrator før du la ut dette? For jeg tror det er i strid med reglene på KG, dessverre.
Polluela Skrevet 24. januar 2005 #3 Skrevet 24. januar 2005 Oss som ligger i gråsonen da? Om jeg har en spiseforstyrrelse kommer egentlig an på definisjonen. Selv om det ikke er pro-ana, blir det ikke en del "skjult" tipsutveksling? Føler det av og til når jeg diskuterer f.eks spiseforstyrrelser eller selvskading med folk...
innocenta Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2005 Ok, skal sende dem en pm, med en gang Hvis det er mot reglene så fjerner de det vel bare. Jeg forsøker bare å nå ut til flest mulig, siden jeg vet at det er nyttig å snakke med andre i samme situasjon når man er syk.
innocenta Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2005 Oss som ligger i gråsonen da? Om jeg har en spiseforstyrrelse kommer egentlig an på definisjonen. Selv om det ikke er pro-ana, blir det ikke en del "skjult" tipsutveksling? Føler det av og til når jeg diskuterer f.eks spiseforstyrrelser eller selvskading med folk... Jeg bruker en ganske vid definisjon på spiseforstyrrelser, og de som føler de trenger hjelp og støtte i så måte er velkommen. Siden jeg har personlig erfaring med både sf og selvskading kan jeg se hva som kan virke negativt for brukerne. Sånne innlegg blir redigert eller slettet
Polluela Skrevet 24. januar 2005 #6 Skrevet 24. januar 2005 ok:) hørtes fint ut. men hvor på siden ligger dette? siden det er lukket, hva må man gjøre for å komme inn?
innocenta Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2005 ok:) hørtes fint ut. men hvor på siden ligger dette? siden det er lukket' date=' hva må man gjøre for å komme inn?[/quote'] Det du må gjøre er å registrere deg, så kan du sende meg en pm og be om tilgang
innocenta Skrevet 25. januar 2005 Forfatter #9 Skrevet 25. januar 2005 Glem det.. Dette er ment som et tilbud til de som føler at de trenger noen å snakke med, som har vært eller er i samme situasjon. Det er selvfølgelig opp til hver enkelt om det er noe for dem eller ikke
Gjest 1111 Skrevet 25. januar 2005 #10 Skrevet 25. januar 2005 Jeg hadde skrevet et innlegg som jeg redigerte til "glem det" fordi jeg hadde misforstått det med at det var et lukket forum. jeg åpnet opp siden og havnet på flere slanketråder og tenkte med en gang at det kunne ikke være annet enn en trigg for meg. Jeg tror faktisk jeg kunne hatt nytte av å registrere meg .. hvem skal jeg sende pm til?
innocenta Skrevet 25. januar 2005 Forfatter #11 Skrevet 25. januar 2005 Jeg hadde skrevet et innlegg som jeg redigerte til "glem det" fordi jeg hadde misforstått det med at det var et lukket forum. jeg åpnet opp siden og havnet på flere slanketråder og tenkte med en gang at det kunne ikke være annet enn en trigg for meg. Jeg tror faktisk jeg kunne hatt nytte av å registrere meg .. hvem skal jeg sende pm til? Aha, jeg skjønner Send en pm til meg. Jeg er innocenta der også.
Polluela Skrevet 25. januar 2005 #14 Skrevet 25. januar 2005 Jeg mottar ikke noen epostmelding for å aktivere kontoen min jeg. Hva kan være galt?
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #15 Skrevet 25. januar 2005 Jeg mottar ikke noen epostmelding for å aktivere kontoen min jeg. Hva kan være galt? Ikke jeg heller :-?
Gjest Catwoman Skrevet 25. januar 2005 #17 Skrevet 25. januar 2005 Nå har je registrert mg men motta ingen registreringsnøkkel
innocenta Skrevet 25. januar 2005 Forfatter #18 Skrevet 25. januar 2005 Nå har je registrert mg men motta ingen registreringsnøkkel Har sendt deg en pm her inne
innocenta Skrevet 25. januar 2005 Forfatter #19 Skrevet 25. januar 2005 Jeg mottar ikke noen epostmelding for å aktivere kontoen min jeg. Hva kan være galt? Send meg en pm om hvilket nick du registrerte deg med, så fikser jeg det. Har satt vår tekniske hjelper på saken, så det ordner seg nok snart
innocenta Skrevet 25. januar 2005 Forfatter #20 Skrevet 25. januar 2005 Da skal det være i orden for dere alle sammen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå