AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #1 Skrevet 29. oktober 2017 Har en bonusdatter på 4 år og lurer på om jeg skal bestille billetter til Disney on ice. Passer dette for en 4 åring? Hvor anbefaler dere å sitte? Anonymkode: efdc9...717
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #2 Skrevet 30. oktober 2017 Jeg vet ikke om jeg kanskje ville drøyd det 1 år. Ikke fordi det ikke kunne vært stas, men Disney on ice er så svære greier. Vanskelig å se hele showet hvis ikke man sitter veldig godt til. Jeg så mange av de minste ble utålmodige og at de ikke fikk med seg alt Anonymkode: df8ab...75b 1
Arkana Skrevet 30. oktober 2017 #3 Skrevet 30. oktober 2017 Vi var på Disney on Ice i januar i år og da hadde lillesøster akkurat fylt 4 år. Det var helt supert for henne og hun storkoste seg og satt som et tent lys under hele forestillingen. Vi satt omtrent midt på en av langsidene og synes vi så veldig bra. Selv de fremste radene er et stykke unna isen, men det var ikke noe problem. Stolene er ikke gode å sitte på synes jeg. Vær obs på at alt av snacks og souvenirer selges til blodpris så det er lurt å ha snakket om det på forhånd og om de evt får kjøpe noe slik at dere slipper mas. Vi hadde med snacks og drikke selv. Mulig det ikke er lov, men det var i allefall veldig mange som hadde det og det var ingen av vaktene som sa noe. 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #4 Skrevet 30. oktober 2017 Vi var på det med ei på 4,5 år. Hadde ok plasser og hun storkoste seg Anonymkode: 6603c...e5c
Ulrikke Skrevet 30. oktober 2017 #5 Skrevet 30. oktober 2017 Har hatt med datteren min fra hun akkurat hadde fylt 4 (og fram til hun var 8 eller noe sånt). Hun koste seg maks! Mye folk, men så lenge de voksne er avslappet, er ute i god tid og ikke stresser osv, så merker ikke ungene noe særlig til det! Vær obs på at lommeboka bør være fylt opp før dere drar 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #6 Skrevet 30. oktober 2017 Takk for svar alle sammen! Anonymkode: efdc9...717
Simmis Skrevet 30. oktober 2017 #7 Skrevet 30. oktober 2017 Vi har hatt med minste siden hun var 3,5 år, og hun har kost seg hvert år, og bare gått å gledet seg hvert år 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå