Studenten99 Skrevet 29. oktober 2017 #1 Skrevet 29. oktober 2017 Hei! Jeg går 3.klasse på vgs og skal skive fordyningsemne etter jul,men trenger å bestemme meg for bøker og problemstilling allerede denne måneden. Jeg tenker å fordype meg i noen bøker av Tore Renberg. Jeg har lest bøkene om Jarle Klepp,du er så lys, og skal nå til å begynne på den nyeste boka fra serien om Hillevågsgjengen. Jeg vet enda ikke om jeg skal velge Hillevågsgjengen eller Jarle Klepp,men jeg skal vært fall ha to bøker. Mulig en fra hver..(?) Jeg har ikke tenkt mye enda,så er åpen for alle tanker,egentlig. Ting jeg kunne tenkte meg å blande inn,er musikk,identitet,familie,miljø ish.. Det mest interessante tenker jeg hadde vært å ta en bok fra Jarle Klepp og en fra Hillevågsgjengen.. Setter ufattelig stor pris på om dere har noen tanker om problemstillinger! 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #2 Skrevet 30. oktober 2017 Du har allerede fått gode svar på de tidligere innleggene dine. Nå er det på tide å komme i gang med arbeidet og gjøre jobben selv. Anonymkode: cdeb6...bb2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå