AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #1 Skrevet 29. oktober 2017 En jeg driver å dater skrev til meg og spurte om jeg kunne fortelle en hemmelighet om meg selv. Er det en ting å skrive? Hvorfor spørre om det? Hva slags hemmelighet skulle jeg fortelle daten? Er det normalt å spørre om slikt? Anonymkode: 59ce1...022 1
Gjest supernova_87 Skrevet 29. oktober 2017 #2 Skrevet 29. oktober 2017 Jeg synes det er normalt. Det er vel bare for å bli bedre kjent med deg. For at du skal fortelle noe han ikke allerede vet. Du kan velge om du går for 1) å fortelle noe han ikke vet allerede, men som egentlig ikke er en hemmelighet 2) å spørre rett tilbake "hvilken hemmelighet tenker du på?" 3) å fortelle en flause 4) å fortelle en seksuell "hemmelighet" (en fantasi eller fetisj eller noe du har gjort) 5) å fortelle noe sårt og nært Du velger utifra hvor du føler forholdet deres er og hva du ønsker for fremtiden.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #3 Skrevet 29. oktober 2017 1 minutt siden, Rainstorm skrev: Jeg synes det er normalt. Det er vel bare for å bli bedre kjent med deg. For at du skal fortelle noe han ikke allerede vet. Du kan velge om du går for 1) å fortelle noe han ikke vet allerede, men som egentlig ikke er en hemmelighet 2) å spørre rett tilbake "hvilken hemmelighet tenker du på?" 3) å fortelle en flause 4) å fortelle en seksuell "hemmelighet" (en fantasi eller fetisj eller noe du har gjort) 5) å fortelle noe sårt og nært Du velger utifra hvor du føler forholdet deres er og hva du ønsker for fremtiden. Når noen forteller meg en hemmelighet så er det gjerne noe ingen andre skal vite eller vet, og som også kanskje kan være av kriminell handling... Kanskje det bare er jeg som tenker litt rart der. Anonymkode: 59ce1...022 1
Gjest supernova_87 Skrevet 29. oktober 2017 #4 Skrevet 29. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Når noen forteller meg en hemmelighet så er det gjerne noe ingen andre skal vite eller vet, og som også kanskje kan være av kriminell handling... Kanskje det bare er jeg som tenker litt rart der. Anonymkode: 59ce1...022 Vel, i så fall er det jo ganske rart å forespørre en slik type hemmelighet når man blir kjent med en ny date. Jeg ville ikke tenkt SÅ seriøst på det, for joda, det hadde jo vært rart hvis det var DET han mente. Det er forskjell på noe du forteller din nærmeste venninne og sier "men du, dette må du ikke si til NOEN!" og som du hvisker selv om dere er alene hjemme. Hemmeligheter brukt på denne måten som han gjør det tenker jeg er mer for å si "fortell meg noe jeg ikke allerede vet om deg" og for noen kan det være en uskyldig måte å pensle det inn på noe seksuelt. Du kan jo velge hvordan du vil ta det. Jeg ville kanskje gått for "vel, jeg kan jo ikke fortelle deg hemmelighetene mine, da er de jo ikke hemmeligheter lenger! Men jeg kan fortelle deg noe ikke alle vet om meg blablabla", siden du mener hemmeligheter er noe annet.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #5 Skrevet 29. oktober 2017 6 minutter siden, Rainstorm skrev: Vel, i så fall er det jo ganske rart å forespørre en slik type hemmelighet når man blir kjent med en ny date. Jeg ville ikke tenkt SÅ seriøst på det, for joda, det hadde jo vært rart hvis det var DET han mente. Det er forskjell på noe du forteller din nærmeste venninne og sier "men du, dette må du ikke si til NOEN!" og som du hvisker selv om dere er alene hjemme. Hemmeligheter brukt på denne måten som han gjør det tenker jeg er mer for å si "fortell meg noe jeg ikke allerede vet om deg" og for noen kan det være en uskyldig måte å pensle det inn på noe seksuelt. Du kan jo velge hvordan du vil ta det. Jeg ville kanskje gått for "vel, jeg kan jo ikke fortelle deg hemmelighetene mine, da er de jo ikke hemmeligheter lenger! Men jeg kan fortelle deg noe ikke alle vet om meg blablabla", siden du mener hemmeligheter er noe annet. Fortalte en ting om meg selv fra barndommen.. Ikke noe voldsomme greier. Anonymkode: 59ce1...022
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #6 Skrevet 29. oktober 2017 Hendte jeg sa "fortell noe om deg selv som ikke alle andre vet." Det forteller meg mye hva slags person han er ved et slikt spørsmål,sist jeg tok det var 1.5 mnd inn i datingen hvor vi var sammen hver helg. Noen kan si at nei det er ikke noe ikke alle vet f.eks. sier mye om en, åpen og alt det der. Om han må tenke lenge sier mye, akkurat hva det er sier også mye om han som person syns jeg. Velger han noe han er flink til eller stolt av og hvordan forteller han det. Anonymkode: 2c99a...f15
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #7 Skrevet 29. oktober 2017 Fortalte selv en situasjon hvor jeg hjalp et barn enormt, hvor barnets foreldre oppdaget at barnet deres ikke lengre sleit med div motoriske ferdigheter. Barnet hang lenge etter og en dag hadde det plutselig snudd. Hadde øvd en stund med barnet da jeg kun var lærling i denne barnehagen. Sa ikke til noen verken da eller etterpå at vi hadde øvd, men hørte i forbifarten at barnet klarte nå det samme som de andre på sin alder. Og at moren hadde sagt "vi har ikke trent med barnet." Jeg er veldig stolt av denne situasjonen for det ga meg dytten til videre utdannelse for å hjelpe barn. Anonymkode: 2c99a...f15
Sykkelkopp Skrevet 29. oktober 2017 #8 Skrevet 29. oktober 2017 haha Bare et tidsspørsmål før vi får tråder som "han sa hei hva skal jeg svare tilbakeså det ikke høres rart ut? " "Jeg har pupper, er det normalt?" "Han sa hei på en annen måte i dag enn i går, hva betyr det?" "Hvorfor spurte daten min meg om jeg foretrekker katt eller hund?"
WubWub Skrevet 29. oktober 2017 #9 Skrevet 29. oktober 2017 For en rar ting å spørre om. Jeg ville bare fortalt hemmeligheter til noen som er bundet av taushetsplikt.
Gjest making.a.mess Skrevet 29. oktober 2017 #10 Skrevet 29. oktober 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når noen forteller meg en hemmelighet så er det gjerne noe ingen andre skal vite eller vet, og som også kanskje kan være av kriminell handling... Kanskje det bare er jeg som tenker litt rart der. Anonymkode: 59ce1...022 En hemmelighet trenger da for all del ikke å være kriminell. En hemmelighet kan være svært ubetydelig, men det er noedu bare vil dele med noen få utvalgte. En hemmelighet kan være at du har jukset på teorien til kjøreprøven, du peller buser hver dagfør du legger deg, du har hemeroider, du kan ikke sove uten kosebamse, du har snytt på skatten, du var forelsket i din fars bestevenn når du var 20, din søster fikk skylden for noedu hadde gjort, du skulket jobben i går osv osv
Gjest making.a.mess Skrevet 29. oktober 2017 #11 Skrevet 29. oktober 2017 Han vil ikke vite at du har sittet inne for biltyveri, har vært prostituert eller er ettersøkt.
Sykkelkopp Skrevet 29. oktober 2017 #12 Skrevet 29. oktober 2017 og deeer var vi igang å diskutere hva en hemmelighet er og hva han kan ha ment med det Mann:"hei!" Jente:*hæ liker han meg ikke? Synes han jeg har rare sko på idag, å nei det er en flekk der jeg er sulten tenk om han ikke liker kjøtt hva skal vi ha til middag i brylluppet vårt da men før vår kommer vinter og da blir det kaldt og jeg tror kanskje ikke han er en type som liker å bygge en snømann fordi han har blå genser, men det trenger ikke å være snømann" 1 minutt siden, WubWub skrev: For en rar ting å spørre om. Jeg ville bare fortalt hemmeligheter til noen som er bundet av taushetsplikt. Av og til er det veldig vanskelig å vite om du er tuller eller ikke 1
WubWub Skrevet 29. oktober 2017 #13 Skrevet 29. oktober 2017 1 minutt siden, Sykkelkopp skrev: Av og til er det veldig vanskelig å vite om du er tuller eller ikke Jeg tuller ikke. Hemmeligheter er hemmeligheter for en grunn
Sykkelkopp Skrevet 29. oktober 2017 #14 Skrevet 29. oktober 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Jeg tuller ikke. Hemmeligheter er hemmeligheter for en grunn Du forstår ikke fyren TS snakker om, og tolker ord litt for direkte. Som en maskin 1
Maleficenta Skrevet 29. oktober 2017 #15 Skrevet 29. oktober 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: En jeg driver å dater skrev til meg og spurte om jeg kunne fortelle en hemmelighet om meg selv. Er det en ting å skrive? Hvorfor spørre om det? Hva slags hemmelighet skulle jeg fortelle daten? Er det normalt å spørre om slikt? Anonymkode: 59ce1...022 Syns ikke han har rett til å vite slikt når han ikke kjenner deg
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #16 Skrevet 29. oktober 2017 Han mener jo ikke direkte en hemmelighet, men noe som kan si litt om hvem du er som ikke alle andre vet. For eksempel at du liker å sitte i dusjen, at du står opp om natten å spiser nattmat, at du hører på country i skjul osv Man skal såklart ikke trenge å dele dype hemmeligheter og alvorligheter som kriminell bakgrunn osv. Anonymkode: 4650e...dab 4
Sykkelkopp Skrevet 30. oktober 2017 #17 Skrevet 30. oktober 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Han mener jo ikke direkte en hemmelighet, men noe som kan si litt om hvem du er som ikke alle andre vet. For eksempel at du liker å sitte i dusjen, at du står opp om natten å spiser nattmat, at du hører på country i skjul osv Man skal såklart ikke trenge å dele dype hemmeligheter og alvorligheter som kriminell bakgrunn osv. Anonymkode: 4650e...dab Endelig noen uten aspergers 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #18 Skrevet 30. oktober 2017 19 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Endelig noen uten aspergers Anonymkode: 62847...9a2 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #19 Skrevet 30. oktober 2017 «Jeg spiser sjokolade i smug, haha» Seriøst, slapp av! Anonymkode: 35d60...2c1 1
Benson Skrevet 30. oktober 2017 #20 Skrevet 30. oktober 2017 Ikke ta det så bokstavelig. Det er vel bare en måte å flørte på, for å få deg til å åpne deg litt. Regner med at han mener noe sexy eller morsomt, ikke at du skal fortelle om din vanskelige barndom f.eks. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå