Gå til innhold

Erotisk adventskalender

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ønsker å kjøpe en adventskalender til min kjære, men vil gjerne høre om noen har erfaringer å dele. Står mellom denne fra kondomeriet eller denne fra passionfruit. Sist nevnte koster en del mer, men kanskje den er verdt det? Var du fornøyd med kalenderen du har kjøpt tidligere år?

Anonymkode: ea977...a06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mening er at det er bortkasta å kjøpe sånne. Etter to år med skuffelser så lagde jeg min egen i fjor, og kjøpte en vanlig pakkekalender med lommer på , og kjøpte inn 24 ting jeg puttet nedi lommene, og ga til kjæresten/oss. 
Tingene kjøpte jeg hovedsaklig på ebay så jeg planla i god tid på forhånd. Alt fra nippleklyper, til fjær, til sexlek terninger, øyebind, eggvibrator, penisring, voks-lys, kamasutra pocket kort og plukket ut mine favoritter og la i ca 8 luker, skrev lapper med sexy kompimenter og fantasier på og la i noen luker, en ispinne som betydde at vi skulle prøve isbiter i senga, lapp med "overaskelse" på som betydde jeg kledde meg opp for han senere ila den dagen i sexy undertøy eller rollespill. 
Søk på sex toys adult på ebay så er det mye å velge mellom av gledelige småtterier og lag din egen :)

Anonymkode: 39dc9...d71

Skrevet

Glimrende forslag og mye bedre enn det skrotet du får i disse kalenderne!
Halvparten er ubrukelig og resten er stort sett bare skuffelser.... mye bedre å lage en selv:-)

Anonymkode: f3985...d17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...