domimik Skrevet 29. oktober 2017 #1 Skrevet 29. oktober 2017 Håper noen kan hjelpe/betrygge meg. Hadde sex tidligere i dag. Hver gang jeg har sex kommer jeg masse, men spruter bare hvis jeg rir/tilsvarende stimuli. Tror ikke det er noen grense for antall ganger jeg kan sprute..? I dag var ikke noe unntak, men etter mange runder kjente jeg etterpå at det luktet litt urin på brystet hans der jeg kom. Aldri merket det før. Er HELT sikker på at jeg ikke tisset på meg, jeg kjenner forskjell. (Klarer heller ikke tisse når jeg er opphisset.) Men nå lurer jeg på om jeg må slutte å ha sex i posisjoner hvor jeg spruter, synes jo det er veldig ubehagelig hvis det skal være sånn! Hvor kommer egentlig den væsken fra?? Ikke ofret det en tanke før i dag... Føler meg ekkel. Har andre også opplevd dette? Hjelp! På forhånd: drit i å shame meg for dette, dette er ikke en tråd hvor du skal skryte av hvor pen og luktfri sex du har. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #2 Skrevet 29. oktober 2017 Vel, når man squirter så er det vanligvis urin.. Anonymkode: c1074...b4f 7
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #3 Skrevet 29. oktober 2017 Det er jo urin.. Anonymkode: ac745...f53 5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #4 Skrevet 29. oktober 2017 Væsken er urin, det kommer fra blæra di. Anonymkode: 5f813...c35 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #5 Skrevet 29. oktober 2017 Størsteparten av væsken er urin, slik mange her svarer. Men det kommer til å komme mange sinte kvinner i tråden og hevde det motsatte. Anonymkode: 5e75d...e97 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #6 Skrevet 29. oktober 2017 3-4 gangen jeg kommer på en dag, spruter jeg sinnsykt mye. Føles som en liter. Og det lukter ikke urin, men jeg er helt sikker på at det kommer fra blæra. Anonymkode: 60e54...11f
domimik Skrevet 29. oktober 2017 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2017 Ok kanskje jeg virker helt dust nå, men siden det som kommer fra menns urinrør ikke kommer fra urinblæren har jeg bare antatt at min sprut heller ikke gjør det. Hvorfor lærer man ikke dette? Føles teit å være 30 år og ikke vite hva som skjer med kroppen når man har sex.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #8 Skrevet 29. oktober 2017 1 minute ago, domimik said: Ok kanskje jeg virker helt dust nå, men siden det som kommer fra menns urinrør ikke kommer fra urinblæren har jeg bare antatt at min sprut heller ikke gjør det. Hvorfor lærer man ikke dette? Føles teit å være 30 år og ikke vite hva som skjer med kroppen når man har sex. Menn har testikler som produserer sæd. Du vet vel såpass? Anonymkode: 5e75d...e97 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #9 Skrevet 29. oktober 2017 4 minutter siden, domimik skrev: Ok kanskje jeg virker helt dust nå, men siden det som kommer fra menns urinrør ikke kommer fra urinblæren har jeg bare antatt at min sprut heller ikke gjør det. Hvorfor lærer man ikke dette? Føles teit å være 30 år og ikke vite hva som skjer med kroppen når man har sex. Med den logikken så burde jo da mannen føre kukken opp urinrøret ditt under sex... Det er mye man ikke lærer fra andre, men som må selv må ta initiativ til. Du får sette deg ned og lese deg litt opp på kvinnelig anatomi, samt finne fram ett speil. Les deg forresten også opp på klitorisen, den er nok ikke som du tror heller. Anonymkode: 5f813...c35 2
domimik Skrevet 29. oktober 2017 Forfatter #10 Skrevet 29. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn har testikler som produserer sæd. Du vet vel såpass? Anonymkode: 5e75d...e97 Ja. Det er basic... Jeg er ikke helt blåst, hadde bare ikke ofret dette en tanke før. Stusser på at man bare lærer om det som er avgjørende for å oppnå eller unngå graviditet, og ingenting om det som er gøy. Jeg antok bare at kvinner også hadde noen kjertler eller noe i guess.
domimik Skrevet 29. oktober 2017 Forfatter #11 Skrevet 29. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Med den logikken så burde jo da mannen føre kukken opp urinrøret ditt under sex... Det er mye man ikke lærer fra andre, men som må selv må ta initiativ til. Du får sette deg ned og lese deg litt opp på kvinnelig anatomi, samt finne fram ett speil. Les deg forresten også opp på klitorisen, den er nok ikke som du tror heller. Anonymkode: 5f813...c35 Den nedlatende holdningen der kan du legge fra deg.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #12 Skrevet 29. oktober 2017 2 minutes ago, domimik said: Ja. Det er basic... Jeg er ikke helt blåst, hadde bare ikke ofret dette en tanke før. Stusser på at man bare lærer om det som er avgjørende for å oppnå eller unngå graviditet, og ingenting om det som er gøy. Jeg antok bare at kvinner også hadde noen kjertler eller noe i guess. Kvinner har kjertler som produsærere litt væske, denne blandes med urin. Når du spruter tisser du på meg mens du får orgasme. Frislipp av muskelkontroll. Anonymkode: 5e75d...e97 1
Ulla Ullsokk Skrevet 29. oktober 2017 #13 Skrevet 29. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner har kjertler som produsærere litt væske, denne blandes med urin. Når du spruter tisser du på meg mens du får orgasme. Frislipp av muskelkontroll. Anonymkode: 5e75d...e97 Nei! Noen kvinner har disse kjertlene, ikke alle. Det er ikke ren urin, men det er urin i det. Det er ikke det samme som å tisse! Man kan ha tisset to min før, så det er ikke "frislipp av muskelkontroll"! 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #14 Skrevet 29. oktober 2017 Just now, Ulla Ullsokk said: Nei! Noen kvinner har disse kjertlene, ikke alle. Det er ikke ren urin, men det er urin i det. Det er ikke det samme som å tisse! Man kan ha tisset to min før, så det er ikke "frislipp av muskelkontroll"! Joda, bare undersøk saken du. Man tisser på seg mens man får orgasme. Anonymkode: 5e75d...e97 1
Ulla Ullsokk Skrevet 29. oktober 2017 #15 Skrevet 29. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, bare undersøk saken du. Man tisser på seg mens man får orgasme. Anonymkode: 5e75d...e97 Ikke ifølge en ganske ny forskning jeg leste. Men samma for meg, altså!
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #16 Skrevet 29. oktober 2017 "A few small studies have suggested the milky white fluid comes from Skene glands - tiny structures that drain into the urethra,” says Helen Thomson atNew Scientist. "Some in the medical community believe these glands are akin to the male prostate, although their size and shape differ greatly between women and their exact function is unknown.” Anonymkode: 9772a...a7c 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #17 Skrevet 29. oktober 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: "A few small studies have suggested the milky white fluid comes from Skene glands - tiny structures that drain into the urethra,” says Helen Thomson atNew Scientist. "Some in the medical community believe these glands are akin to the male prostate, although their size and shape differ greatly between women and their exact function is unknown.” Anonymkode: 9772a...a7c Du glemte avsnittene om at denne væsken blandes med urin i blæra. Anonymkode: 5e75d...e97 1
domimik Skrevet 30. oktober 2017 Forfatter #18 Skrevet 30. oktober 2017 22 timer siden, Ulla Ullsokk skrev: Nei! Noen kvinner har disse kjertlene, ikke alle. Det er ikke ren urin, men det er urin i det. Det er ikke det samme som å tisse! Man kan ha tisset to min før, så det er ikke "frislipp av muskelkontroll"! Opplever der samme som skrives her, kan tisse rett før uten at det virker å ha noe å si på mengde. Hvis jeg er veldig tissetrengt kommer det heller ikke mer. Det strammer/kniper seg når jeg kommer, kjenner ikke igjen «frislipp» helt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå