AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #1 Skrevet 29. oktober 2017 Hvilken av deres senter i Oslo er din favoritt? Og hvorfor? Jeg trener på sats men er ikke helt fornøyd med det senteret jeg trener på. Det er litt for lite apparater og alt for mange folk. Så nå vurderer jeg å finne et annet senter og å prøve litt forskjellige. Men vet ikke helt hvor jeg skal begynne enda. Anonymkode: 08d82...a3a
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3 Skrevet 31. oktober 2017 EVO er vel ikke sats? Jeg får sats via jobben. Derfor jeg lurer på hvilket sats-senter som er best. Helst frivekter. Anonymkode: 08d82...a3a
Holistic Skrevet 31. oktober 2017 #4 Skrevet 31. oktober 2017 Føler SATS-sentrene er litt smak og behag. Har vært på Bislett, Akersgata, Ringnes park, Solli og Colosseum mest. Trives egentlig på alle. Positivt med Akersgata er at det er lite folksomt utenfor rush-tidene (iom. at de fleste som trener der gjør det før/etter jobb eller i lunsjen). Colosseum er stort og bra på frivekter, samme med Ringnes park. Vet ikke om noen dårlige SATS/Elixia-sentere egentlig, men trives ikke spesielt på den ved Barcode. Anbefaler deg å prøve deg frem, gjerne noen av de ovenfor. Ellers har to jo to ved Nydalen. Den på Storo er standard (ganske ålreit så vidt jeg husker), mens SATS Nydalen tror jeg satser mer på cross fit/Prformance. Har ikke kjennskap til flere enn disse. Har jo de utenfor sentrum, som Lambertseter, Sjølyst osv. Tror det er flere bra utenfor bykjernen. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #5 Skrevet 31. oktober 2017 23 minutter siden, Holistic skrev: Føler SATS-sentrene er litt smak og behag. Har vært på Bislett, Akersgata, Ringnes park, Solli og Colosseum mest. Trives egentlig på alle. Positivt med Akersgata er at det er lite folksomt utenfor rush-tidene (iom. at de fleste som trener der gjør det før/etter jobb eller i lunsjen). Colosseum er stort og bra på frivekter, samme med Ringnes park. Vet ikke om noen dårlige SATS/Elixia-sentere egentlig, men trives ikke spesielt på den ved Barcode. Anbefaler deg å prøve deg frem, gjerne noen av de ovenfor. Ellers har to jo to ved Nydalen. Den på Storo er standard (ganske ålreit så vidt jeg husker), mens SATS Nydalen tror jeg satser mer på cross fit/Prformance. Har ikke kjennskap til flere enn disse. Har jo de utenfor sentrum, som Lambertseter, Sjølyst osv. Tror det er flere bra utenfor bykjernen. Takk problemet er at jeg selv trener i kjærnetiden. Er så greit å gjøre rett før eller etter jobb. Har hatt performance timer i Nydalen. De er veldig bra på det ja. Men nå må jeg trene meg opp etter skade og da utgår slike timer. Jeg mister jo hue helt i kampens hete Anonymkode: 08d82...a3a
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #6 Skrevet 31. oktober 2017 Sandvika er veldig bra. Bare 15 min med toget fra National. Anonymkode: 14a02...fc7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #7 Skrevet 31. oktober 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sandvika er veldig bra. Bare 15 min med toget fra National. Anonymkode: 14a02...fc7 Takk for tips men jeg blir i Oslo. Vil ikke betale mer for månedskort. Anonymkode: 08d82...a3a
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #8 Skrevet 31. oktober 2017 Synes sats/elexia er generelt dårlig og dyrt, synd at man ikke har en bedre konkurent forhold til gruppetimer. Anonymkode: db58d...89e 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #9 Skrevet 31. oktober 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes sats/elexia er generelt dårlig og dyrt, synd at man ikke har en bedre konkurent forhold til gruppetimer. Anonymkode: db58d...89e Ja litt enig her. De har gode timer og det er derfor jeg bruker de. Veldig enkelt å kombinere spinning, yoga og hit. Men frivekter er de dårlige på. Der jeg har vært vel og merke. Derfor leter jeg etter noe nytt. Jeg er ikke så gira på å sloss om plassen med bloggere og instagrammere. Anonymkode: 08d82...a3a
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #10 Skrevet 2. november 2017 Spektrum og sagene er mine favoritter Anonymkode: 8db07...a21
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #11 Skrevet 4. november 2017 På 2.11.2017 den 23.35, AnonymBruker skrev: Spektrum og sagene er mine favoritter Anonymkode: 8db07...a21 Er det stort trøkk der mellom 16 og 18? Anonymkode: 08d82...a3a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #12 Skrevet 4. november 2017 Ryen er flaggskipet og nesten bare frivekter. Beste senteret. Anonymkode: 27f21...a57 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #13 Skrevet 6. november 2017 On 11/4/2017 at 11:51 PM, AnonymBruker said: Er det stort trøkk der mellom 16 og 18? Anonymkode: 08d82...a3a Det er jo den tiden på døgnet det er mest folk på alle sentre, men hvis du sammenligner med andre sats elixia sentre er det relativt rolig Jeg liker disse senterne fordi de er så oppdelte med forskjellige rom til forskjellige ting. Det går an å finne seg et sted å tøye og trene hvor det er litt roligere enn inni studio hvor de løfter vekter. Og så er det utrolig hyggelig personale Anonymkode: 8db07...a21 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå