Gjest Emera Skrevet 29. oktober 2017 #1 Del Skrevet 29. oktober 2017 Leste et tips om at det skal være så effektivt med en spray av toalettrens og vann. Jeg har kabinett med aluminiumsdetaljer, tåler de toalettrens? Noen som har prøvd? Jeg kunne tenkt meg å gjøre dette av og til, ikke hver gang jeg vasker. Men er litt redd for å ødelegge noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #2 Del Skrevet 29. oktober 2017 Har prøvd dette selv, ikke gjør det! Det svei i øynene for dette er streke saker. Tror ikke et er sunt å spraye ut det der stoffet der og så puste det inn, skal iallefall aldri gjøre det igjen. Da må du iallefall smøre det på med svamp. Jeg bruker kloring og litt eddik på dette nå, og det fungerer meget bra. Sprayer det på, og det svir ikke i øynene, men er forsiktig med å puste det inn uansett. Anonymkode: 3333f...02e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 29. oktober 2017 #3 Del Skrevet 29. oktober 2017 Til deg over: Hold en klut over munnen når man sprayer Så går man ut og venter noen minutter før man går inn, og tar en svamp med vann og skurer veggene. Da svir det ikke lenger. Så skyller man av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 29. oktober 2017 #4 Del Skrevet 29. oktober 2017 Jeg bruker ren husvask inne i dusjen. Møkka bare renner av når jeg skylder over med varmt vann. Jeg har ikke kabinett, men dusjnisje. Trudde fliser på vegger og gulv skulle løsne, men da hadde jeg fått enda en grunn til å pusse opp badet. Flisene sitter som støpt og det blir så rent. Sprayer bare på og lar det virke i 10–15 min, så kan jeg skrubbe litt med det er ikke mye nødvendig. Møkka løsner og renner ned i sluket, nesten helt av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #5 Del Skrevet 29. oktober 2017 Toalettrens er etsende og svært skadelig for øyne og luftveier. Bruk heller midler som er beregnet på å rengjøre dusjvegger. Ellers er en pasta av tannkrem mye bedre. Anonymkode: 98679...c06 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 29. oktober 2017 #6 Del Skrevet 29. oktober 2017 http://www.dinside.no/bolig/denne-bor-du-ta-med-deg-i-dusjen/68649806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 29. oktober 2017 #7 Del Skrevet 29. oktober 2017 Takk for svar! Det var den wc-rensen i innlegget over jeg hadde sett, jeg husket vare ikke hvilken det var. Jeg får vurdere hva jeg tør å prøve, men spray utgår altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #8 Del Skrevet 29. oktober 2017 Jeg vasket dusjen min med WC-rens, og ville ikke ha gjort det igjen... "plastikken" eller hva enn som ligger uten på armaturet begynte å prelle av. Heldigvis kun på et sted hvor det ikke er så synlig. Anonymkode: 0d5e0...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #9 Del Skrevet 29. oktober 2017 Jeg brukte nettopp toalettrens i dusjen. Blandet den ut med vann, som det sto på flaska at man skal gjøre om man skal vaske dusjen. Det fungerte veldig bra. Anonymkode: 08b61...043 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #10 Del Skrevet 29. oktober 2017 3 timer siden, Emera skrev: Leste et tips om at det skal være så effektivt med en spray av toalettrens og vann. Jeg har kabinett med aluminiumsdetaljer, tåler de toalettrens? Noen som har prøvd? Jeg kunne tenkt meg å gjøre dette av og til, ikke hver gang jeg vasker. Men er litt redd for å ødelegge noe. Toalettrens skal i do, ikke i dusjen. I dusjen bruker du oppvaskemiddel og bomullsklut, da blir det greit om du ikke lar skitten, kalken og såperestene få jobbe lenge før du går til vaskeaksjon. Noen ganger kan det være lurt å ta en sitron, dele den i to, og gni inn dusjglasset med kjøtt og saftsiden/kuttsidene mot glasset. Dusj har herdet glass. Herdet glass skal behandles med respekt ellers eksploderer det, før eller seinere. Anonymkode: 165c8...862 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #11 Del Skrevet 29. oktober 2017 Vasker glasset i dusjen med vaskepulver(for tøy). Tar en bolle og fyller godt med vaskepulver, så litt vann og bruker oppvaskkosten for å skrubbe vekk og skyller over med dusjhodet etterpå, blir helt rent og skinnende etterpå. Anonymkode: 841ac...7ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #12 Del Skrevet 1. november 2017 Svei ekstremt i øynene her også. Når du sprayer i do er det begrenset mengde og det skjermes. I dusjen forstøver det rundt i luften. Hostet masse etterpå Anonymkode: 91fff...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #13 Del Skrevet 1. november 2017 Prøv en blanding av varmt vann, eddik og natron istedenfor Veldig effektivt Anonymkode: dbff4...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå