Gå til innhold

Hvofor er verden så kjip mot meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at verden er kjip mot meg. Jeg ble mye mobbet på skolen. Og foreldrende mine ble skilt.  Jeg hadde en stemor som behandlet meg dårligt. I voksen alder hadde jeg en kjæreste som var utro mot meg. Jeg blir baksnakket på jobben. Jeg lurer på hvofor folk er så nedlatende til meg. 

Anonymkode: 87039...f9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at verden er kjip mot meg. Jeg ble mye mobbet på skolen. Og foreldrende mine ble skilt.  Jeg hadde en stemor som behandlet meg dårligt. I voksen alder hadde jeg en kjæreste som var utro mot meg. Jeg blir baksnakket på jobben. Jeg lurer på hvofor folk er så nedlatende til meg. 

Anonymkode: 87039...f9e

Da er det kanskje ikke så rart at man føler det slik. Har du noen å snakke med? 

Skrevet

Fordi folk er folk og mange av dem er ikke grei. Sånn er livet. 

Anonymkode: 8c2ea...a63

• Liker 1
Skrevet

Det du opplever, opplever stort sett alle andre også. Sånn er livet. 

Det er hvordan du takler nedturene som betyr noe. Shake it off. Det er kjipt men tenk på at alle rundt deg også går igjennom det samme som deg. 

Anonymkode: a4339...65c

• Liker 6
Skrevet

Det er ikke så ille som å bli hatet av alle du møter. :) 
Du er i alle fall ikke meg. 

Anonymkode: 3b5c7...5b7

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så ille som å bli hatet av alle du møter. :) 
Du er i alle fall ikke meg. 

Anonymkode: 3b5c7...5b7

Sikker på det? Hvis man blir hatet er man i det minste ikke usynlig. Usynlighet er den ultimate horrorfølelsen  

Vel, man er synlig på den kjedelige måten og usynlig på det som er positivt. Omvendt av det man pleier å like å motta selv. Til og med psykopater liker å bli behandlet bra. Rare greier, ikke sant....  

Merker stadig vekk at hvis jeg ignorerer noen begynner de enten bevisst eller ubevisst å gjøre masse skit for å bli sett. Blir rastløse, beveger seg på en måte som gjør at de faktisk forstyrrer synsfelt, setter seg på motsatte side av meg på bussen, vendt mot meg. Av en eller Annen grunn setter det inn forstyrrelser i systemene deres. De synes deres tilstedeværelse er så sinnssykt mye verdt at det er verdt det å ødelegge for meg. De bare står der jo, uten funksjon. hva innbiller de seg.....

Tror det skjer en slags ubevisst reaksjon, uansett har de rasjonalisert seg frem til at det er greit. 

Kunne ønske folk var selvstendige. 

.

Anonymkode: 21c63...b26

Skrevet

Verden blir det du gjør den til. Begynner en å se litt lysere på livet og tar vare på de bittesmå lyspunktene, vil livet bli mye bedre

Anonymkode: 4bcda...e76

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Verden blir det du gjør den til. Begynner en å se litt lysere på livet og tar vare på de bittesmå lyspunktene, vil livet bli mye bedre

Problemet mitt er at MINE øyeblikk er mine. Folk ser ut til å ikke forstå det. De klarer faen meg ikke å skape noe selv. De går bare rundt og parasitterer på dem som har evnen. Konsumenter.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet mitt er at MINE øyeblikk er mine. Folk ser ut til å ikke forstå det. De klarer faen meg ikke å skape noe selv. De går bare rundt og parasitterer på dem som har evnen. Konsumenter.

Holdningsendring må til her. Hos deg. Nå virker du bare usympatisk. 

• Liker 1
Skrevet

De ser på deg med et blikk som sier: jeg er en konsument og jeg er jææævlaaaa kuuuuuuul. Jeg klarer det ALLE klarer. Er jeg ikke fantastisk? Jeg har kjedelige klær= ingen inspirasjon. Jeg har ikke noe kult vesen å gi fra meg = ingen inspirasjon. Jeg er ordinær = ingen inspirasjon. Jeg glor på mobilen min = ingen inspirasjon. Jeg vingler og er ute etter å bli stimulert = ingen inspirasjon. Jeg vil ha noe og er ikke tilfreds = rasende NULL INSPIRASJON. Jeg har blått hår og har gale øyne ='ingen inspirasjon. Jeg har et kjedelig, ordinært mannstryne og mannskropp = null inspirasjon. 

så hva holder folk på med? Det er jo liksom de som er kule og hvor er inspirasjonen liksom? Man må jo ha kontroll på inspirasjon hvis man skal definere....

Skrevet

Du har nok en eller annen form for utviklingsforstyrrelse.

Bare å innse og erkjenne det først som sist.

Anonymkode: 1a79e...5ae

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De ser på deg med et blikk som sier: jeg er en konsument og jeg er jææævlaaaa kuuuuuuul. Jeg klarer det ALLE klarer. Er jeg ikke fantastisk? Jeg har kjedelige klær= ingen inspirasjon. Jeg har ikke noe kult vesen å gi fra meg = ingen inspirasjon. Jeg er ordinær = ingen inspirasjon. Jeg glor på mobilen min = ingen inspirasjon. Jeg vingler og er ute etter å bli stimulert = ingen inspirasjon. Jeg vil ha noe og er ikke tilfreds = rasende NULL INSPIRASJON. Jeg har blått hår og har gale øyne ='ingen inspirasjon. Jeg har et kjedelig, ordinært mannstryne og mannskropp = null inspirasjon. 

så hva holder folk på med? Det er jo liksom de som er kule og hvor er inspirasjonen liksom? Man må jo ha kontroll på inspirasjon hvis man skal definere....

Ojda. Har du plass innen psykiatrien? Har du snakket med din lege? 

Jeg tviler på at der hjelper å lufte sin frustrasjon her inne. 

• Liker 1
Skrevet

Noen ganger føles det som om alt går mot en, men prøver å heve meg over det! Noe av det du skriver har veldig mange av oss gått igjennom og er dessverre blitt mer vanlig enn uvanlig. Tenker da på skilte foreldre og utro kjæreste. Nå foreldere skilles så gjør de ikke det for å være nedlatende mot deg, det handler om dem selv. Men klart det gjør vondt. 

Hvis mobbing og dårlig behandling i oppveksten fortsatt plager deg så ville jeg ha anbefalt deg å prate med noen om dette. Baksnakking ville jeg tatt opp med sjefen eller med tillitsvalgt. Slik skal det ikke være på en arbeidsplass!! 

Anonymkode: e7570...88b

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir ikke bedre av at du banner og ser ned på andre mennesker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...