Hanne1987 Skrevet 29. oktober 2017 #1 Skrevet 29. oktober 2017 Jeg har et problem.. jeg har en svigerinne jeg er sjalu på.. (søstera til min mann)har vært litt intenst nå i det siste.flaut å innrømme. Jeg synes hun er utrolig flott, formfull og søt. Det som jeg synes er rart, er at mannen hennes liker meg, det kan jeg ikke fatte, hun er jo så fin (han har lagt ann på meg fleeere ganger i fylla, og merker han ser på meg på familie fester etc. ) Jeg er høy, tynn og hører ofte jeg er pen, men det hjelper ikke lissom, jeg føler meg så kjip med henne. Hun har aldri vært vond mot meg på noen måte, alltid hyggelig. Men hun kan ha en være måte på at hun byr seg fram, gjør seg til, har utfordrende klær osv.. det synes jeg er utrolig irriterende. Får så dårlig selvtillit med henne..Men jeg vil jo ikke ha det sånn, så hva skal jeg gjøre for å få bukt på den sjalusien?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #2 Skrevet 30. oktober 2017 At det går an.. Anonymkode: 56564...3e2
Gjest Mattie16 Skrevet 30. oktober 2017 #3 Skrevet 30. oktober 2017 Jeg fatter ikke hvorfor du er sjalu på søsteren til din mann? På hvilken måte er hun liksom en trussel for deg?
Papirfly Skrevet 31. oktober 2017 #5 Skrevet 31. oktober 2017 Tråden er ryddet for spekulasjon og personangrep. Papirfly, mod.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #6 Skrevet 31. oktober 2017 Du er sjalu, altså du ønsker at det var du som var irriterende med en mann som la an på andre? Ønsker du egentlig råd til å få bukt med denne sjalusien? For det høres ikke ut som om du er sjalu, det høres ut som du syns at hun er pen. Også høres det ut som at problemet ditt er at du har lav selvtillit og ikke synes du er pen og derfor synes det er et problem at mannen til ensom er søt legger an på deg. Sagt på en annen måte så virker det som om du sier at du ikke hadde hatt noe problem om du synes du var pen, for da hadde det vært helt greit at mannen hennes la an på deg. Selv om hun byr på seg selv og irriterer deg. Fortkortet ned til: Jeg vil gjerne høre masse folk si at høy og slank er bedre enn lita og lubben og du er helt sikkert mye penere og det er helt sikkert derfor han legger an på deg. Altså, jeg tar kanskje feil. I så fall må du beskrive litt bedre hvorfor og hva det er du er sjalu på, for at vi skal kunne gi deg råd om hvordan å bli kvitt sjalusien. For den biten har du hoppet over eller glemt. Anonymkode: ece6c...0ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå