Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart arrangere fest og ønsker å ha innslag av noen selskapsleker for voksne. Hva er dine beste tips? 

Skrevet

Brettspill. Det finnes mange morsomme

Anonymkode: 3f49b...2a5

Skrevet

Søk opp "pakkeleken". Finn den hvor man skal sende rundt gaven gjennom et dikt.Det er alltid en hit.  Jeg har med hell gjennomført den i både bryllup, jubileum, 30-årsdag og sommerfest med kollegaer.

Quiz kan også være morsomt. Lag gjerne en på Kahoot. Da svarer alle via mobilen. Evt. En med lag dersom folk skal bli kjent.

Ellers kommer det an på type fest. Er det en hovedperson/hovedpersoner der? 

Skrevet

Pakkeleken! Enten det rimet/diktet som ligger ute overalt på nett, eller en annen vri. Personlig syntes jeg den noenganger kan bli litt vulgær og kleint, så pleier å gjøre den slik istedenfor:

Sier et par vers i mormon tome med rim, og forklarer leken kjapt med et eksempel.

Deretter har jeg en del lapper, på hver av de står det f.eks "send til personen med det flotteste antrakket", "Gi videre til karen med det flotteste skjegget", "send videre til en som er glad i vinen sin ;) " osv. Personen som får gaven først, leser opp den øveste lappen - og gir til personen som h*n syntes passer beskrivelsen best. På siste lappen står det noe ala "gi til den flotteste 50-åringen å rommet" også ender den opp hos bursdagsbarnet.

Anonymkode: 56a90...215

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...