AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #1 Skrevet 29. oktober 2017 Når en mann sier at han klarer å holde seg lenge med deg, før han får orgasme, er det ett kompliment eller fornærmelse? Altså, hvis han i utgangspunktet pleide å komme fort med eksen, men nå klarer han å holde ut lenger med meg, hva betyr det? Han sier han har eksperimentert mer med meg og klarer å holde lenger, og mange ganger føler at han får orgasme flere ganger før han endelig får det. Gjør jeg ikke han ikke kåt nok, hvis han aldri klarer å bare ta en "kjapp en" med meg? Og nei, jeg sammenligner meg ikke med eksen. Jeg vet at vi alle er forskjellig. Jeg bare lurer på hva en gutt egentlig mener når han sier det Anonymkode: 562de...b6d
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #2 Skrevet 29. oktober 2017 Om han pleide å komme tidlig med alle andre, men så varer han lengre med deg. Så hadde jeg blitt usikker på hva som gjorde at han varte så mye lengre, hadde lurt på om jeg var slappere eller ikke kjentes like bra ut? Men det er vel en typisk nevrose for mange kvinner, å bli kritisk til seg selv og overanalyse. På plussiden så er det positivt for deg at han ikke kommer med en gang. Anonymkode: 5d461...421
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #3 Skrevet 29. oktober 2017 Jeg hadde spurt han om det var fordi han opplevde meg som slappere, eller om det var fordi han følte seg mer trent og bedre utholdenhet nå. Kan jo godt være at han har trent mye PC muskelen sin og på å vare lenge, etter eksen sin. Kanskje han hadde komplekser på at han kom så fort før og har trent seg opp Anonymkode: 879e8...b17 1
Sphere Skrevet 29. oktober 2017 #4 Skrevet 29. oktober 2017 Han er nok stolt fordi han føler han kan kontrollere det med deg. Det kan bli en bedre opplevelse om man flere ganger blir pushet mot kanten. Eller at han slapper av med deg. Nervøsitet kan sørge for at man kommer før man egentlig ønsker. 3
Cbunke90z Skrevet 30. oktober 2017 #5 Skrevet 30. oktober 2017 (endret) Beklager Endret 14. januar 2018 av Cbunke90z
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #6 Skrevet 30. oktober 2017 1 minutt siden, Cbunke90z skrev: For guds skyld nå må dere kvinner bestemme dere. Ser som regel en eller annen tråd om at kvinner opplever at menn de har sex med kommer for fort, og nå som du har funnet en som kan holde ut så blir du usikker på deg selv? Det er som at dere tror at vi menn også ikke sliter med dårlig selvbilde. Så fort vi kommer i puberteten blir vi bombadert med ideer om at vi har for liten penis eller ejakulerer for tidlig, størrelsen på penis kan vi gjøre fint lite med, og kontroll på orgasme er vanskelig om man ikke får trent regelmessig. Og kvinner lurer på hvorfor så mange menn klager på hvorfor kvinner ikke bare kan bestemme seg, det er ting som dette, dere sender dobbel signaler og mener vi skal være tankelesere. Dere kvinner? Dette er en kvinne. Tror du vi er en homogen gruppe med identiske tanker? Selv om ANDRE kvinner oppretter tråder om menn som kommer for fort, er det fortsatt ikke TS som har lagd disse trådene, for hun er, tenk, sin helt egen person! Nå må dere kvinner bestemme dere ja x) Du hadde likt om alle kvinner var identiske uten egne tanker, hæ? Skal begynne å ta den etter at en mann er blitt dømt for drap "nå må dere menn slutte drepe" Anonymkode: 37a05...241
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #7 Skrevet 30. oktober 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Når en mann sier at han klarer å holde seg lenge med deg, før han får orgasme, er det ett kompliment eller fornærmelse? Altså, hvis han i utgangspunktet pleide å komme fort med eksen, men nå klarer han å holde ut lenger med meg, hva betyr det? Han sier han har eksperimentert mer med meg og klarer å holde lenger, og mange ganger føler at han får orgasme flere ganger før han endelig får det. Gjør jeg ikke han ikke kåt nok, hvis han aldri klarer å bare ta en "kjapp en" med meg? Og nei, jeg sammenligner meg ikke med eksen. Jeg vet at vi alle er forskjellig. Jeg bare lurer på hva en gutt egentlig mener når han sier det Anonymkode: 562de...b6d Du spør villt fremmede på KG om hva akkurat denne mannen mener med det han sa? Jeg regner med at du har spurt ham direkte, eller? Hva sa han da? Anonymkode: 51252...011
Cbunke90z Skrevet 30. oktober 2017 #8 Skrevet 30. oktober 2017 (endret) Beklager Endret 14. januar 2018 av Cbunke90z
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå