AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #1 Del Skrevet 29. oktober 2017 Skal reise med sandefjord strømstad båt og lurer på om det er mulig å kjøpe bilett i resepsjonen der, ikke i båten men på havnen ved båten. Fant ingen gi g om dette på nett. Anonymkode: cee0d...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #2 Del Skrevet 29. oktober 2017 Ja, det kan du. Anonymkode: a85c1...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 29. oktober 2017 #3 Del Skrevet 29. oktober 2017 Ja, om du kjører bil så kjører du bare opp til luka. Om du ikke har med bil så kjøper du i resepsjonen inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #4 Del Skrevet 29. oktober 2017 26 minutter siden, Wenda skrev: Ja, om du kjører bil så kjører du bare opp til luka. Om du ikke har med bil så kjøper du i resepsjonen inne. Har du gjort det nylig? Jeg har ikke med meg bil. Anonymkode: cee0d...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 29. oktober 2017 #5 Del Skrevet 29. oktober 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du gjort det nylig? Jeg har ikke med meg bil. Anonymkode: cee0d...217 Nei jeg pleier som regel å forhåndsbestille kvelden før siden jeg har en litt spesiell bil. Tar ferja et par ganger pr mnd Men om du ikke har bil så bare går du inn hovedinngangen. Resepsjonen ser du enkelt med en gang du går inn. Så går du opp ei trapp og følger korridoren inn til båten. Bare spørre folka der om du er usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absolute Skrevet 1. november 2017 #6 Del Skrevet 1. november 2017 Hva med marine virksomheten i Norge? Les her shipcosts.com, da kan du redusere kostnadene betydelig gjennom OPEX optimization, er det sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå