AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #1 Skrevet 29. oktober 2017 Hei. Jeg har vokst ut av alle strømpebuksene mine, og må kjøpe nye til vinteren. Allerede nå syns jeg det blir for kaldt ute uten strømpebukse under buksa. Jeg har brukt å handle på Europris osv. Men den største størrelsen de har der. Er 16år. De er for korte nå. Nå trenger jeg noen gode og varme til vinteren i voksenstørrelser. Hvor får man tak i det? Helst i Oslo. Ali,17 Anonymkode: fe73f...3c5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #2 Skrevet 29. oktober 2017 Lindex har veldig gode strømpiser til en grei penge. Anonymkode: d4b9d...ebc
Antoinette Skrevet 29. oktober 2017 #3 Skrevet 29. oktober 2017 Lindex, Kappahl, H&M, dagligvaren har Pierre Robert i merinoull. Dette fnner du OVERALT. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #5 Skrevet 29. oktober 2017 Jeg bruker kun ullundertøy, eks kari traa (veldig dyrt desverre),eller så har stormberg greie ullongser, og de fleste sportsbutikker har. Superundertøy er hakket billigere enn ullundertøy, og kan anbefales. Anonymkode: 12643...28e
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #6 Skrevet 29. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Lindex har veldig gode strømpiser til en grei penge. Anonymkode: d4b9d...ebc Lindex har vel bare dameklær? Ellers skal jeg sjekke ut de andre her. Takk! Ali, 17 Anonymkode: fe73f...3c5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #7 Skrevet 29. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lindex har vel bare dameklær? Ellers skal jeg sjekke ut de andre her. Takk! Ali, 17 Anonymkode: fe73f...3c5 Jo, men dersom du vil ha strømpebukser og ikke stilongs, må du i dameavdelingen. Anonymkode: d4b9d...ebc
Morpheus Skrevet 29. oktober 2017 #8 Skrevet 29. oktober 2017 Finnes mye på nettet om du har bankkort. F.eks her: https://www.robaversand.com/en/mens-tights/ Ellers så har jo Europris varme strømpebukser til voksne også. Disse er unisex:https://www.europris.no/thermo-tights-str-s-xxl-173547.html
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #9 Skrevet 29. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg har vokst ut av alle strømpebuksene mine, og må kjøpe nye til vinteren. Allerede nå syns jeg det blir for kaldt ute uten strømpebukse under buksa. Jeg har brukt å handle på Europris osv. Men den største størrelsen de har der. Er 16år. De er for korte nå. Nå trenger jeg noen gode og varme til vinteren i voksenstørrelser. Hvor får man tak i det? Helst i Oslo. Ali,17 Anonymkode: fe73f...3c5 Coop Mega har kommende uke 40 % på Pierre Robert tekstiler. De ullstrømpebuksene er bare veldig gode. Anonymkode: 4d347...292
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå