Gå til innhold

Donald Pocketbøker - historie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en haug med sånne Donald Duck-pocketbøker. Hvis jeg setter alle bøkene etter hverandre (i korrekt rekkefølge) så forteller baksiden en slags historie med bilder. Dog uten noen "snakkebobler" eller noe, som alle historiene inni bøkene har.                  

For eksempel så viser bøkene mellom nummer 270 og nummer 280 at den heldige fetter Anton finner en liten gull-mynt. Mellom nummer 280 og nummer 290 så har den slemme B-gengen gravd frem en slags skattekiste som var full av gull. Rundt bok nummer 300 dukker plutselig "FantDonald" opp. Men jeg har inen fleire sånne pocketbøker etter bok nummer 300, så jeg har ikke peiling på hvordan denne historien faktisk blir avsluttet... 

I tillegg mangler jeg nok en god del bøker før nummer 260, så jeg aner heller ikke hvordan denne "historien" bak på bøkene begynner. Er det noen som kan ha samlet på enda fleire sånne Donald-bøker enn det jeg har, og som kan fortelle hvordan heile historien begynner og slutter? 

Anonymkode: 43946...d81

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har en del fra barndommen slik at jeg tok to bilder til deg hvis du vil se baksidene. Nederste raden i første bilde starter på 136 og hopper til 141 til 150-ish. (De tidligste bøkene jeg fant) Er dessverre noen hull i historien. Det andre bildet måtte snus og er dessverre speilvendt. Det starter på 279, 281, 282 (nederst til høyre siden det er speilvendt) som du kanskje har selv og hopper til 302 fram til 312.  Raden med magica er ca 318 til 332 med noen få hull. Hadde en bunke til etter 332 som ikke fikk plass.

Tror forhåpningene dine med at noen har "hele historien" er litt optimistisk.

http://prntscr.com/h4hfeo

http://prntscr.com/h4hd3v

Endret av Pentagram

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...