lurings Skrevet 31. oktober 2017 #61 Skrevet 31. oktober 2017 (endret) 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Øhh , aner ikke om du ser på programmet selv eller ikke, men da er det isåfall du som skrur på programmet for å le av de du kaller stokk dumme for å føle deg selv bedre. Sier mye om din karakter. Vi andre som ser på det har interesse for åndelighet, liv etter døden, energier, healing osv og ser på programmet av samme grunn som folk med interesse for fotball ser på fotball kamp, eller folk med interesse for quiz ser på quiz programmer. Fælt som du dømmer! De som deltar i programmet har da seriøse arbeidsstlilinger de, og om du har fulgt med så er det både store Shell bensinstasjoner og anerkjente hoteller som har vært med. Selvfølgelig vil de det. Det er gratis reklame i beste sendetid. Endret 31. oktober 2017 av lurings redigerings.
Mari Y Skrevet 31. oktober 2017 #62 Skrevet 31. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Samtlige av de jeg kjenner som følger med på disse programmene er uteksaminert fra "Livets harde skole". De mangler kritisk sans og flesteparten av de er kronisk single da ingen orker å være ilag med de. De forguder ulver og engler og er aktivt lesere av div horoskop. Kanskje ganske slemt av meg å skrive, men dette stemmer 100% med de jeg kjenner og det jeg ser på facebook. Anonymkode: 5b86a...25f Ikke bare der. Jeg blir overrasket over hva til og med relativt oppegående mennesker kan tro på.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #63 Skrevet 31. oktober 2017 Burde vel ikke forvente at de ihuga skeptikerne skal tro på dette. Men her får mediet opp ekstremt privat informasjon, informasjon som er så privat at han som får readingen ikke vil gå i detaljer om det på kamera etterpå. Det finnes ingen måte mediet kan ha funnet denne informasjonen på, så da er den eneste forklaringen (bortsett fra at han faktisk snakker med døde) at alt er skuespill. Men denne videoen tilhører et prosjekt som har en egen nettside, der de forsker på metafysiske opplevelser: http://medium7.com så det at det er juks er veldig usannsynlig, da de har brukt veldig mye tid på dette, og hvis man bare vil lure folk, bruker man rett og slett ikke så mange arbeidstimer på å forske på temaet. I tillegg er mannen som får redingen veldig troverdig, vanskelig å se ham som skuespiller. Det begynner litt kjedelig, men tar seg opp. Det finnes også en video der han snakker om opplevelsen etterpå. Anonymkode: 8150c...88f 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #64 Skrevet 31. oktober 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Burde vel ikke forvente at de ihuga skeptikerne skal tro på dette. Men her får mediet opp ekstremt privat informasjon, informasjon som er så privat at han som får readingen ikke vil gå i detaljer om det på kamera etterpå. Det finnes ingen måte mediet kan ha funnet denne informasjonen på, så da er den eneste forklaringen (bortsett fra at han faktisk snakker med døde) at alt er skuespill. Men denne videoen tilhører et prosjekt som har en egen nettside, der de forsker på metafysiske opplevelser: http://medium7.com så det at det er juks er veldig usannsynlig, da de har brukt veldig mye tid på dette, og hvis man bare vil lure folk, bruker man rett og slett ikke så mange arbeidstimer på å forske på temaet. I tillegg er mannen som får redingen veldig troverdig, vanskelig å se ham som skuespiller. Det begynner litt kjedelig, men tar seg opp. Det finnes også en video der han snakker om opplevelsen etterpå. Anonymkode: 8150c...88f Selvfølgelig er det juks. Men du er vel av dem som faktisk tror tryllekunstneren tryller frem en hvit kanen ut av luften. Anonymkode: d5f0b...3d8
Herandjetzt Skrevet 1. november 2017 #66 Skrevet 1. november 2017 Søppel-Tv. Er mange enkle folk der ute.
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2017 #67 Skrevet 1. november 2017 Men jøss som ganske mange av dem tjener til masse salt i grøten og litt til.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #68 Skrevet 1. november 2017 Folkeopplysningen eller Folkefordunklingen som jeg liker å kalle det er det virkelige drittprogrammet. De er et "debunker"-program som har som agenda å "avsløre" alt som er på noen måte alternativt. Når det gjelder klarsynthet og andre ting som ikke er en eksakt vitenskap, kan man vinkle TV-programmer slik man vil og ingen vil noen sinne få vite hva som er rett og feil. Men der det finnes èn sannhet, kan man avsløre slike programmer. Slik som med Folkefordunklingens program om økologisk mat, som var mettet med omgåelser av fakta og vinklinger som skulle farge ting til konvensjonelt jorbruks fordel. Dette er rett og slett lureri. Et eksempel fra artikkelen som Oikos skrev for å oppklare tullet her: "I programmet gjøres det et stort poeng ut av 3 kilo virkestoff pyretrin per år til hagedyrkere. Det programmet ikke forteller at det til sammenligning selges nærmere 900 tonn sprøytemidler per år til konvensjonelt landbruk her i landet. I programmet blir det påpekt at det finnes rester av plantevernmidler i både konvensjonell og økologisk mat. Det kan virke som om problemet er like stort for økologisk som for konvensjonell mat. Dette blir svært misvisende. I norske konvensjonelle bær ble det i 2015 påvist rester av plantevernmidler i 87,9% av prøvene. Totalt ble det i fjor påvist rester i 35% av norske produkter, og i 58% av importvarer. Svært få av prøvene viste funn over gjeldende grenseverdier. Disse tallene er nokså stabile fra år til år. Til sammenligning ble det i 2015 totalt funnet rester i kun 3 prøver av økologiske import-produkter. Ingen rester av sprøytemidler ble påvist i prøvene av norsk økologisk mat." http://www.oikos.no/aktuelt/forvirret-av-folkeopplysningen Anonymkode: 8150c...88f 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #69 Skrevet 1. november 2017 På 31.10.2017 den 11.11, Angelheart2 skrev: I etterkant har de som driver der innrømmet at de var med på dette for markedsføringen sin skyld. Det kommer et program nå senere i år også der jeg vet de har meldt seg på som et markedsføringsstunt..... Hva med å gi oss en link til en seriøs kilde? Anonymkode: b8145...57a 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #70 Skrevet 1. november 2017 På 31.10.2017 den 11.31, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke på synske, men jeg kjenner en som jobber som det og som visstnok er ganske seriøs innenfor yrket (iflg han selv, jeg klarer ikke ta han seriøs selv) Han har uansett blitt spurt gang på gang om å være med i Åndenes Makt og etter utallige forespørsler så sa han ja. Han brøt kontrakten med TVNorge fordi det var så ufattelig mye juks bak i kulissene det sier vel sitt om programmet Anonymkode: 1f28d...ac8 Hva med en link til en seriøs kilde? Påstand postet av en anonym bruker som hevder "å kjenne en" er det vanskelig å ta alvorlig. Anonymkode: b8145...57a 1
Darkannie Skrevet 1. november 2017 #71 Skrevet 1. november 2017 (endret) På 30.10.2017 den 0.38, AnonymBruker skrev: Hjemme hos folk tenker man at det også burde være lett å filme men de færreste har råd til profesjonellt overvåkningsutstyr. Batteriet på et vanlig kamera som man har råd til ville gått etter ca 4 timer, og filmkassettene rommer ikke mer enn 160 minutter heller så man skal ha ganske mye fritid til å skifte batteri og kassetter så ofte i mange måneder. Anonymkode: ec4df...b1c Eeeeh...hjemsøker du oss fra 1983 eller? Kameraer med kassetter og 4 timers batteritid? 😂😂😂 Endret 1. november 2017 av Darkannie 4
NordicViking Skrevet 1. november 2017 #72 Skrevet 1. november 2017 På 29.10.2017 den 15.05, AnonymBruker skrev: http://kampanje.com/medier/2017/09/andenes-makt-manet-frem-321.000-seere/#cxrecs_s Ser du på? Jeg syntes det er betryggende vi har et seriøst og troverdig program om det overnaturlige og spøkelser og ånder. Anonymkode: d5f0b...3d8 De mister seere, noe som ikke er overraskende. Konseptet begynner å bli gammelt (13 sesonger?), og man trenger kanskje å tenke nytt. Når det er sagt, så konkurrerer de direkte mot seermagneten 'Farmen' på TV2. Kanskje seerne foretrekker bonderomantikk foran sinte og plagsomme ånder.
Papirfly Skrevet 1. november 2017 #73 Skrevet 1. november 2017 Tråden er ryddet for personangrep. Papirfly, mod.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #74 Skrevet 9. november 2017 Jeg kan ikke fatte og begripe at så mange folk følger med på dette tullet! Er det virkelig noen som faktisk innbiller seg at dette er ekte? Anonymkode: 73170...ec0
Duckie Skrevet 13. november 2017 #75 Skrevet 13. november 2017 On 10/30/2017 at 12:16 AM, Mari Y said: Alt annet enn seriøst. Det programmet der er like seriøst som å kjøre på rødt lys. Er det ikke seriøst å kjøre på rødt lys? On 10/30/2017 at 12:38 AM, AnonymBruker said: Hvis du har fulgt serien så er det flere som har filmet det. Blandt annet en bensinstasjon sine sikkerhetskameraer viste det og et hotell . Hjemme hos folk tenker man at det også burde være lett å filme men de færreste har råd til profesjonellt overvåkningsutstyr. Batteriet på et vanlig kamera som man har råd til ville gått etter ca 4 timer, og filmkassettene rommer ikke mer enn 160 minutter heller så man skal ha ganske mye fritid til å skifte batteri og kassetter så ofte i mange måneder. Anonymkode: ec4df...b1c Jeg så det ble kommentert over her og, men altså... Unger tester kassetter On 10/30/2017 at 11:16 PM, AnonymBruker said: Men sannsynligvis er det jo nettopp det , ikke nødvendigvis onde, men energier er overalt rundt oss. Til og med i det vi kan se. Det er faktisk 99% energi i materie også, men siden molekylene er mer konsentrert så kan vi se det. Anonymkode: ec4df...b1c Ja det er energi overalt rundt oss, alt kan anses som energi. E=mc^2, det har ingenting med "konsentrasjon av molekyler" å gjøre. Enda mindre med spøkelser eller andre oppkonstruerte forklaringer på ting som har en mer logisk forklaring. On 10/30/2017 at 11:23 PM, AnonymBruker said: Fælt som du dømmer! De som deltar i programmet har da seriøse arbeidsstlilinger de, og om du har fulgt med så er det både store Shell bensinstasjoner og anerkjente hoteller som har vært med. Dette er ikke paradise hotell hvor deltakerne horer seg på tv og viser sin fylla idioti for alle , det er et program for de som har opplevd og er nysgjerrig på andre dimensjoner enn vår egen. Er bare å studere litt fysikk og kjemi for å innse at det er veldig mye som taler for at det nettopp eksisterer flere dimensjoner. En person som avfeier alt den ikke kan se er jo isåfall den som er stokk dum. Vi kan heller ikke se strålen fra fjernkontrollen til tven vår som gir signal, men vi vet jo at den er der siden det skjer en reaksjon , og vi kan heller ikke se radiobølgene i en radio, men på samme måte som vi skifter kanaler på radio og får inn forskjellige usynlige frekvenser, kan vi sammenligne med forskjellige usynlige dimensjoner på forskjellige "kanaler" man er tuned in på også. Anonymkode: ec4df...b1c Ser du er samme AB som jeg siterte over, skal du forklare ting ved hjelp av vitenskap burde du sette deg mer inn i hva vitenskapen faktisk sier om disse fenomenene. Det elektromagnetiske spekteret, hvor både infrarød stråling (fjernkontroll) og radiobølger inngår, er da ikke så fryktelig mystisk lengre. Er jo nettopp derfor vi kan ta disse i bruk, vi vet hvordan de fungerer (nå snakker jeg på et generelt nivå) og hvordan vi kan utnytte de, og de er også lette å påvise. "Usynlige dimensjoner" tilsvarende et EM spekter finnes det null og niks indikasjoner på at eksisterer. 1
NordicViking Skrevet 22. november 2017 #76 Skrevet 22. november 2017 På 29.10.2017 den 20.11, AnonymBruker skrev: Det er falskt og lureri Anonymkode: 1847e...c46 Kan godt være at "Åndenes Makt" er bare tull og tøys, men det er vanskelig å tro at de ville ha holdt på i 13 sesonger dersom alt dette var lureri. Det er helt greit å være skeptisk til slike programmer, men uten håndfaste bevis på at dette er juks og fanteri så har man ingen god sak.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #77 Skrevet 23. november 2017 Jeg har «evner» selv. De tingene jeg har opplevd hadde jeg aldri trodd på selv, hadde jeg ikke opplevd de. Så jeg forstår at de som ikke har opplevd noe «fra andre siden» ikke tror på det. Uansett.. jeg syntes åndenes makt kan være underholdene. Noen av de er virkelig klarsynte, mens andre vel.. jeg har ikke bestemt meg om de tror selv at de er det eller driver et spill for galeriet.. Nå vet jeg ikke hvor mye de klipper bort, men å rense hus (fra negative energier, ikke eks oldefar) er ikke gjort på 123. Har sett noen eps der det ikke er stor forandring etter den «klarsynte» har vært på besøk, det er for den «klarsynte» ikke har peiling på hva den holder på med. Anonymkode: e9ef8...0f9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå