AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #41 Skrevet 31. oktober 2017 På 30.10.2017 den 0.38, AnonymBruker skrev: Hvis du har fulgt serien så er det flere som har filmet det. Blandt annet en bensinstasjon sine sikkerhetskameraer viste det og et hotell . Hjemme hos folk tenker man at det også burde være lett å filme men de færreste har råd til profesjonellt overvåkningsutstyr. Batteriet på et vanlig kamera som man har råd til ville gått etter ca 4 timer, og filmkassettene rommer ikke mer enn 160 minutter heller så man skal ha ganske mye fritid til å skifte batteri og kassetter så ofte i mange måneder. Anonymkode: ec4df...b1c Nei. Å sette opp et kamera er faktisk både billig og lett. kameraet på laptopen burde degge stua nokk til å se disse tingene som forsvinner : Anonymkode: dc6d7...30e 1
Hårstrikk79 Skrevet 31. oktober 2017 #42 Skrevet 31. oktober 2017 Så episoden som gikk på søndag. Det var fantastisk underholdning. Den "synske" gikk inn i et rom. Hun så at det var et lite hull i taket, hvor noe TYDELIG hadde hengt før. Her har det hengt en lampe, sier hun. Men han som går igjen her, har revet lampen ned. (Det hadde hengt en boksesekk der) Fatter ikke at folk kan tro på slikt tøys😂 2
Gjest Coolaid Skrevet 31. oktober 2017 #43 Skrevet 31. oktober 2017 På 29.10.2017 den 23.28, AnonymBruker skrev: Alle som deltar på det programmet er kjernekarer. Anonymkode: d5f0b...3d8 Til og med kvinnene?
Hoppetaujenta Skrevet 31. oktober 2017 #45 Skrevet 31. oktober 2017 (endret) På 29.10.2017 den 23.31, AnonymBruker skrev: Alle forteller om ting som forsvinner om natten. Ting blir flyttet på.slengt utover osv....hvorfor setter de ikke opp kamera over tid? Pussig at ingenting forsvinner når de er der. Anonymkode: afe27...e8e Det gjør jo det også. Jeg har sett omtrent alle programmene og vet at det er både og der. På 29.10.2017 den 23.56, AnonymBruker skrev: Du mener alt er rigget da? Huseierne lyver, de klarsynte lyver, programlederen lyver...litt av en konspirasjonsteori Anonymkode: 8150c...88f ...og hvor mange land er med på denne formen for "underholdning"? Kjempemange! Det er ikke mulig å få alle til å bli med på dette uten å lekke noen konspirasjonsopplysninger ut. Det finnes oppmerksomhetssugne folk over alt og det finnes sikkert noen i denne kategorien også, men jeg tror på at de opplever det de sier at de opplever. Jeg har ingen grunn til å tvile på dem. Dessuten er det så mye merkeligheter med disse situasjonene at jeg tror Trump må være innblandet og sprer fake news. På 30.10.2017 den 0.10, Sirah skrev: Det gøyeste med hele serien er å se hvordan programlederen sliter med å holde seg alvorlig Han har bare veldig godt humør generelt. En glad gutt rett og slett. På 30.10.2017 den 0.16, Mari Y skrev: Alt annet enn seriøst. Det programmet der er like seriøst som å kjøre på rødt lys. Det er det seriøst mange som gjør hele tiden, så.....da er det sant da! På 30.10.2017 den 2.17, AnonymBruker skrev: Altså, jeg tenker som så at når det er såpass mange sesonger, med mennesker som selv har meldt seg på programmet fordi de opplever skremmende ting hjemme, så kan det umulig være lureri. Tror noen hadde blitt sinna hvis programlederen kom og sa "alt er bare lureri så dere må spille skuespill!", da ville noen gått til media med det. Anonymkode: 1bc1e...1cc ...og det ville alltid ha vært noen som forsnakket seg til en kamerat i fylla. Garantert. 15 timer siden, Elaine Marley skrev: Jeg også kan bli husredd i det store og gamle huset til foreldrene mine ute på landet når jeg er der helt alene på en mørk kveld, men det betyr ikke at det er en ond tilstedeværelse der. Nei, det betyr jo ikke det, for det er ikke onde tilstedeværelser et sted bare fordi et hus er gammelt. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Må være rart å bli så rundlurt som dere. Anonymkode: d5f0b...3d8 Gratulerer med seieren; du beviste nå at du er den mest rundlurte her, for du tror på at vi tror på det... Endret 31. oktober 2017 av Hoppetaujenta
Elaine Marley Skrevet 31. oktober 2017 #46 Skrevet 31. oktober 2017 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Nei, det betyr jo ikke det, for det er ikke onde tilstedeværelser et sted bare fordi et hus er gammelt. Nå tror jeg du misforstod litt. Jeg brukte det som eksempel for å illustrere at man lett kan innbille seg ting selv om det ikke er noe der.
Tantadi Skrevet 31. oktober 2017 #47 Skrevet 31. oktober 2017 https://www.nrk.no/viten/xl/lyden-av-et-spokelse-1.13717281 så det så.... 1
Hoppetaujenta Skrevet 31. oktober 2017 #48 Skrevet 31. oktober 2017 57 minutter siden, Elaine Marley skrev: Nå tror jeg du misforstod litt. Jeg brukte det som eksempel for å illustrere at man lett kan innbille seg ting selv om det ikke er noe der. Jeg vet hva du mente og jeg forsto deg. Misforsto du meg nå kanskje?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #49 Skrevet 31. oktober 2017 Samtlige av de jeg kjenner som følger med på disse programmene er uteksaminert fra "Livets harde skole". De mangler kritisk sans og flesteparten av de er kronisk single da ingen orker å være ilag med de. De forguder ulver og engler og er aktivt lesere av div horoskop. Kanskje ganske slemt av meg å skrive, men dette stemmer 100% med de jeg kjenner og det jeg ser på facebook. Anonymkode: 5b86a...25f 3
Elaine Marley Skrevet 31. oktober 2017 #50 Skrevet 31. oktober 2017 18 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg vet hva du mente og jeg forsto deg. Misforsto du meg nå kanskje? Ikke vet jeg. Virket som du trodde at jeg seriøst trodde at det måtte være onde energier i gamle hus, men det var bare et eksempel.
Hoppetaujenta Skrevet 31. oktober 2017 #51 Skrevet 31. oktober 2017 Den er grei, EM. 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje ganske slemt av meg å skrive, men dette stemmer 100% med de jeg kjenner og det jeg ser på facebook. Anonymkode: 5b86a...25f Kanskje på tide å bli kjent med litt andre folk snart da? <<< *lett spøkefull kommentar* Jeg er nemlig ikke i den kategorien, men åpen allikevel. Jeg ser at det er forskjell på å være åpen for "andre ting" og det å være vid åpen med gjennomtrekk fra alle kanter. 1
Angelheart2 Skrevet 31. oktober 2017 #52 Skrevet 31. oktober 2017 (endret) Jeg tror dette programmet er gjennomregissert og staget. Jeg tror nok at enkelte av de som er med der faktisk tror det er noe rart i huset, men at de "synske" ser noe som helst tror jeg ingenting på. Det har vært nok av eksempler på at de de sier kun er tull, fantasi og cold reading. Jeg kjenner noen som var med for noen år siden. de driver et lite hotell/overnattingssted der det angivelig skulle spøke. Etter at Åndenes makt hadde vært på stedet og programmet var vist på TV så fikk stedet et voldsomt oppsving i antall gjester. Det var rett og slett veldig god reklame i at de hadde vært på TV og det var mange som kom fordi de ville se spøkelset. I etterkant har de som driver der innrømmet at de var med på dette for markedsføringen sin skyld. Det kommer et program nå senere i år også der jeg vet de har meldt seg på som et markedsføringsstunt..... Endret 31. oktober 2017 av Angelheart2 Skriveleif 4
melatonin Skrevet 31. oktober 2017 #53 Skrevet 31. oktober 2017 Så på før, men det et det samme oppigjen og oppigjen. Jeg tror på mye mellom himmel og jord. Men TVprogram om temaet tar jeg med en klype salt.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #54 Skrevet 31. oktober 2017 Jeg tror ikke på synske, men jeg kjenner en som jobber som det og som visstnok er ganske seriøs innenfor yrket (iflg han selv, jeg klarer ikke ta han seriøs selv) Han har uansett blitt spurt gang på gang om å være med i Åndenes Makt og etter utallige forespørsler så sa han ja. Han brøt kontrakten med TVNorge fordi det var så ufattelig mye juks bak i kulissene det sier vel sitt om programmet Anonymkode: 1f28d...ac8
Hoppetaujenta Skrevet 31. oktober 2017 #55 Skrevet 31. oktober 2017 (endret) Er altså selveste Hellstrøm en viktig brikke i den tydeligvis verdensomspennende sammensvergelsen? http://www.tv2.no/v/1241376/ Jeg er ikke så sikker på det. Endret 31. oktober 2017 av Hoppetaujenta
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #56 Skrevet 31. oktober 2017 14 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Er altså selveste Hellstrøm en viktig brikke i sammensvergelsen? http://www.tv2.no/v/1241376/ Jeg er ikke så sikker på det. 😄 Hellstrøm er jo ikke helt ukjent i Frankrike. I tillegg så er det ganske enkelt å drive med coldreading om man først lærer seg det. Man skal ikke tro på alt man ser på TV man skal ikke tro på alt man blir fortalt heller Anonymkode: 1f28d...ac8
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #57 Skrevet 31. oktober 2017 Skal dette programmet bestå, så får de komme med noe nere troverdig. Har ikke sett noe ennå, som ikke kan forklares Anonymkode: afe27...e8e
Hoppetaujenta Skrevet 31. oktober 2017 #58 Skrevet 31. oktober 2017 Hadde vært fint med litt mere kjøtt på gjenferdene nå ja. Nye folk, men alt er som en lang reprise. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #59 Skrevet 31. oktober 2017 8 timer siden, Coolaid skrev: Til og med kvinnene? Aboslutt alle. Anonymkode: d5f0b...3d8
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #60 Skrevet 31. oktober 2017 På 10/30/2017 den 2.17, AnonymBruker skrev: Altså, jeg tenker som så at når det er såpass mange sesonger, med mennesker som selv har meldt seg på programmet fordi de opplever skremmende ting hjemme, så kan det umulig være lureri. Tror noen hadde blitt sinna hvis programlederen kom og sa "alt er bare lureri så dere må spille skuespill!", da ville noen gått til media med det. Folk syntes det er stas å være på tv. Anonymkode: d5f0b...3d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå