Gå til innhold

«Åndenes makt» manet frem 321.000 seere

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du mener altså at alle lyver.

Anonymkode: 8150c...88f

Det er lureri.

Anonymkode: d5f0b...3d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten gave til skeptikerne :) 

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javisst, Frokost-TV er alltid seriøse.

• Liker 1
Skrevet
36 minutes ago, AnonymBruker said:

Javisst, Frokost-TV er alltid seriøse.

Men du så ikke videoen :) 

• Liker 1
Skrevet

Altså, jeg tenker som så at når det er såpass mange sesonger, med mennesker som selv har meldt seg på programmet fordi de opplever skremmende ting hjemme, så kan det umulig være lureri. Tror noen hadde blitt sinna hvis programlederen kom og sa "alt er bare lureri så dere må spille skuespill!", da ville noen gått til media med det. Det finnes ikke så mange flinke skuespillere i Norges land. På den svenske versjonen så nevner ofte den klarsynte ting som de umulig kunne visst om på forhånd, som f.eks. kallenavn på avdøde venner til de som har meldt seg på, og hvordan de døde. Man ser at de får helt sjokk fordi det var kun de som kalte han/hun det kallenavnet. 

Anonymkode: 1bc1e...1cc

• Liker 6
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://kampanje.com/medier/2017/09/andenes-makt-manet-frem-321.000-seere/#cxrecs_s

Ser du på? Jeg syntes det er betryggende vi har et seriøst og troverdig program om det overnaturlige og spøkelser og ånder.

er du seriøs nå ? du er klar over at dette er et underholdninsprogram. ingenting er ekte. det er kun ment for å få seere og skape penger

alltid like morsomt når folk tror på dette. om spøkelser osv finnes det vet vi ikke, men dette programmet er ikke ekte vertfall:fnise:

Anonymkode: b6300...ae0

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

fake. con artist er vell det han er . later som han er synsk. han er utspekulert og vet hva han skal spørre om og vet hva han skal leite etter for å få troverdighet. bare synsing og tilfeldigheter

• Liker 3
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du så ikke videoen :) 

Joo.

Skrevet
3 minutes ago, AnonymBruker said:

fake. con artist er vell det han er . later som han er synsk. han er utspekulert og vet hva han skal spørre om og vet hva han skal leite etter for å få troverdighet. bare synsing og tilfeldigheter

Du så klippet altså? Kanskje du kan fortelle meg hvordan man "synser" seg frem til detaljer som at det har blitt sluppet ballonger under en begravelse, og at den som døde var veldig ung og hadde hatt alvorlige helseproblemer hele livet?

Skrevet

Jeg så på det endel før fordi jeg synes det overnaturlige er spennende selv om jeg ikke tror noe særlig på det, men etter hvert blir det veldig repeterende og alle de "bevisene" de kommer med er mildt sagt tynne.

De snakker ofte om at de føler en ond tilstedeværelse, at det knirker i dørene eller at ting faller ned. Noen av opplevelsene kan egentlig være søvnparalyse, og mye kan man innbille seg. Jeg også kan bli husredd i det store og gamle huset til foreldrene mine ute på landet når jeg er der helt alene på en mørk kveld, men det betyr ikke at det er en ond tilstedeværelse der.

Her er en teori om hvorfor man ser spøkelser:

https://www.nrk.no/viten/xl/lyden-av-et-spokelse-1.13717281

• Liker 3
Skrevet

Folk ser jo på disse tingene av samme grunn som de ser på Luksusfellen, reality-programmer om ekstreme overspisere, ekstreme samlere osv.

Det fungerer som et selvtillitsboost å se andre mennesker som mislykkes, eller er stokk dumme.

Selv er jeg prinsipielt imot dette, da det faktisk bryter mot god presseskikk. Du skal beskytte folk mot dem selv, ikke latterliggjøre dem på TV. Ingen seriøse arbeidsgivere vurderer en som har stilt opp på et slikt program.

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du så klippet altså?

Ja.

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du kan fortelle meg hvordan man "synser" seg frem til detaljer som at det har blitt sluppet ballonger under en begravelse, og at den som døde var veldig ung og hadde hatt alvorlige helseproblemer hele livet?

Han har gjort litt research på forhånd. Jeezus, har du ikke kritisk sans?

• Liker 4
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Ja.

Han har gjort litt research på forhånd. Jeezus, har du ikke kritisk sans?

Og hvordan skulle han finne ut at sønnen til noen han kjente var nylig død, og at de slapp ballonger i begravelsen hans? Det er ikke akkurat sånt som man poster om på facebook.

Skrevet

Og hvordan skulle han finne ut at sønnen til noen han kjente var nylig død, og at de slapp ballonger i begravelsen hans? Det er ikke akkurat sånt som man poster om på facebook.

Research, døh!

Anonymkode: 1847e...c46

Skrevet
8 timer siden, Elaine Marley skrev:

Jeg så på det endel før fordi jeg synes det overnaturlige er spennende selv om jeg ikke tror noe særlig på det, men etter hvert blir det veldig repeterende og alle de "bevisene" de kommer med er mildt sagt tynne.

De snakker ofte om at de føler en ond tilstedeværelse, at det knirker i dørene eller at ting faller ned. Noen av opplevelsene kan egentlig være søvnparalyse, og mye kan man innbille seg. Jeg også kan bli husredd i det store og gamle huset til foreldrene mine ute på landet når jeg er der helt alene på en mørk kveld, men det betyr ikke at det er en ond tilstedeværelse der.

Faktisk er det jo et par teorier om hvorfor man tror på gjenferd, ja. Som atmosfære. I gamle borger har det lettere for å skifte fra varmt til kaldt, osv. I tillegg er det angivelig mye som man kan finne i menneskers underbevissthet, som vi ikke nødvendigvis legger merke til. 

Skrevet
8 timer siden, Elaine Marley skrev:

Men sannsynligvis er det jo nettopp det , ikke nødvendigvis onde, men energier er overalt rundt oss. Til og med i det vi kan se. Det er faktisk 99% energi i materie også, men siden molekylene er mer konsentrert så kan vi se det. 

Anonymkode: ec4df...b1c

Skrevet

Det kan du ikke vite

Skrevet
8 timer siden, Marie90 skrev:

Folk ser jo på disse tingene av samme grunn som de ser på Luksusfellen, reality-programmer om ekstreme overspisere, ekstreme samlere osv.

Det fungerer som et selvtillitsboost å se andre mennesker som mislykkes, eller er stokk dumme.

Selv er jeg prinsipielt imot dette, da det faktisk bryter mot god presseskikk. Du skal beskytte folk mot dem selv, ikke latterliggjøre dem på TV. Ingen seriøse arbeidsgivere vurderer en som har stilt opp på et slikt program.

Øhh , aner ikke om du ser på programmet selv eller ikke, men da er det isåfall du som skrur på programmet for å le av de du kaller stokk dumme for å føle deg selv bedre. Sier mye om din karakter. 
Vi andre som ser på det har interesse for åndelighet, liv etter døden, energier, healing osv og ser på programmet av samme grunn som folk med interesse for fotball ser på fotball kamp, eller folk med interesse for quiz ser på quiz programmer. 

Fælt som du dømmer! De som deltar i programmet har da seriøse arbeidsstlilinger de, og om du har fulgt med så er det både store Shell bensinstasjoner og anerkjente hoteller som har vært med. Dette er ikke paradise hotell hvor deltakerne horer seg på tv og viser sin fylla idioti for alle , det er et program for de som har opplevd og er nysgjerrig på andre dimensjoner enn vår egen. Er bare å studere litt fysikk og kjemi for å innse at det er veldig mye som taler for at det nettopp eksisterer flere dimensjoner. 
En person som avfeier alt den ikke kan se er jo isåfall den som er stokk dum. Vi kan heller ikke se strålen fra fjernkontrollen til tven vår som gir signal, men vi vet jo at den er der siden det skjer en reaksjon , og vi kan heller ikke se radiobølgene i en radio, men på samme måte som vi skifter kanaler på radio og får inn forskjellige usynlige frekvenser, kan vi sammenligne med forskjellige usynlige dimensjoner på forskjellige "kanaler" man er tuned in på også. 

Anonymkode: ec4df...b1c

• Liker 6
Skrevet

En eller annen gang kanskje dere som fornekter alt dere ikke kan se kommer etter. Må være rart å leve i så total fornektelse.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En eller annen gang kanskje dere som fornekter alt dere ikke kan se kommer etter. Må være rart å leve i så total fornektelse.

:skratte::skratte:

Anonymkode: 1847e...c46

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...