Gå til innhold

Trene opp sexpartner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nylig blitt sammen med en fyr og vi har det egentlig veldig bra sammen. Det eneste problemet er at han er litt dårlig i senga 😅 Altså, det er ikke helt forferdelig, men det er ikke helt optimalt. Han tar heldigvis input veldig pent, og er "med". Noen som har erfaringer med dette? Har dere noen gang måttet lære bort/ bli lært? Noen tips til hvordan?

Anonymkode: de527...8f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonymkode: de527...8f7

Skrevet

Slik jeg ser det må både jeg og ny partner læres opp når vi setter igang en seksuell relasjon. Det som fungerte med eksen min, vil ikke nødvendigvis fungere med neste. Så lenge jeg merker partner er villig til å utforske, leke og kommunisere, gjør det ingenting at de første gangene ikke er all verden. Da har det med å gå seg til etterhvert. Dersom hun ikke er villig til dette, hadde jeg vært mer skeptisk.

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har samme utgangspunkt som @Sphere. I en ralasjon over tid er man nødt til å lære hverandre. I motsatt fall vil den mest erfarne trene den andre til å ligne siste partner. Ok, satt på spissen, men begge må vise vilje til å møtes. Dette er egentlig en vinn-vinn: tekniske ferdigheter møter fersk entusiasme?

Skrevet

Jeg er litt i samme situasjon og syns det er veldig vanskelig. Jeg mistenker at partneren min er usikker men samtidig har han også preferanser som tilsier at han har en viss erfaring - dog ikke erfaring fra langvarige forhold.

Problemet er at han generelt viser liten interesse for min orgasme og tror at jeg kommer bare ved "ut og inn". Jeg har på en måte tatt det opp med han ved å si at det ikke fungerer helt sånn, men enten så vet han ikke hva han skal gjøre eller så gir han bare f - jeg aner ikke. Har prøvd å vise han noen ganger, men han blir overtent og kommer veldig fort. Jeg burde kanskje si "nå er det min tur" men jeg tør ikke være så direkte. Syns det er vanskelig å skulle lære opp en som er voksen - spesielt når jeg er usikker på om han virkelig er interessert.

Anonymkode: 638e3...4d5

Skrevet

Så lei unge gutter som grafser meg i buksa, inn og ut noen minutter, før de spruter etter 4 minutter.  Så trekke på buksa og springe ut.  Nesten uten å si et ord.  Ble "forført" av en dobbelt så gammel kar.  Var ikke så hekta på en "gammel gris", litt mage hadde han også.   Men han likte meg, det så jeg.  Kunne ikke være så farlig, tenkte jeg.  Var med på middag, og vi hadde mye å snakke om, selv om han visste mye mer enn meg.  Han sa rett ut at jeg hadde en lekker kropp, han godt kunne tenkt seg å se naken.  Ble litt flau, og sa ikke noe.  Ble med han hjem.  Fint og flott.  Drakk litt. Ikke mye.  Nevnte det med kroppen min igjen, at han gjerne ville se den naken.  Kunne ikke være så galt.  Tok av meg sakte, og så han nøt synet.  Etter en stund nevnte han at han var impotent, men ville gjerne kose med clitorisen min.  Sa det på en sånn måte at det hørtes helt dagligdags ut.  Heldigvis var jeg nydusjet, og tok bare en liten tur på badet, og tok en liten runde til.  Slikket og nøt meg, slik at jeg nesten sluttet å puste.  Flere orgasmer etter hverandre av en impotent mann. Imponerende.  Noe lignende har jeg bare opplevet før med en venninne.  Slappet av nakne sammen i sengen, mens vi begge kikket på Facebook, og smilte til hverandre.

Anonymkode: 7be8f...d88

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...