Gå til innhold

KG og AnonymBruker-knappen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvorfor er det så mange som ønsker å skrive anonymt her på KG? Ser mange innlegg postet av anonyme brukere ala. "jeg liker appelsin", eller annet som absolutt ikke krever anonymitet, eller som gjør skam på noens brukernavn om kommentaren står i deres navn?

Og så har man andre enden av skalaen, der folk ikke er modne nok til å bli utstyrt med en AB-knapp, og lirer av seg sånt her til meg i en diskusjon om seler på barn:

"Du bør helst ikke formere deg og heller ikke reise uten vergen din fra flyplasser.

Du er noe av det mest tåpeligste mennesket jeg har sett her inne.

Synd du sto helt til sist da IQ ble utdelt, da var det veldig tomt

Anonymkode: 89007...f6f"

så ja... hva får dere ut av AB-knappen?

Endret av Mnjah
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orker ikke alt maset... 

Anonymkode: fb278...909

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Fordi det finnes brukere her inne som har som hobby å prøve å bruke meningene dine mot deg. 

Anonymkode: 9a792...470

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri brukt AB-knappen, og syns det er rimelig provoserende med AB’er som slenger ut skit direkte mot meg eller andre personer. Veldig feigt!

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, Konghung skrev:

Jeg har aldri brukt AB-knappen, og syns det er rimelig provoserende med AB’er som slenger ut skit direkte mot meg eller andre personer. Veldig feigt!

For det er liksom ikke irriterende i det heile tatt med tullinger som snakker masse piss, under brukernavn? 

Like irriterende er det uansett, så kanskje vi heller burde hatt en diskusjon om alle tullingene her på Kvinneguiden? Uavhengig av om noen skriver under Anonym Bruker, eller ikke...             

Anonymkode: 73db2...25f

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For det er liksom ikke irriterende i det heile tatt med tullinger som snakker masse piss, under brukernavn? 

Like irriterende er det uansett, så kanskje vi heller burde hatt en diskusjon om alle tullingene her på Kvinneguiden? Uavhengig av om noen skriver under Anonym Bruker, eller ikke...             

Anonymkode: 73db2...25f

Forsåvidt enig. Men folk er forskjellig og for noen er alltid noen andre tullinger, men for andre igjen ikke tullinger. 

Men om alle har hatt brukernavn, så hadde det vært lettere å vite hvem som kun er her for å gjøre faenskap eller ikke. 

Skrevet
5 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Har vært flere tråder om dette tidligere. Jeg ønsker ofte å slenge ut en kommentar. Men orker ikke maset og holde en dialog. Blir jeg sitert så føler jeg at jeg må svare tilbake. 

Mulig det har vært masse tråder om det før, men jeg er ny her. Og synes praksisen er spesiell. 

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Mnjah said:

Mulig det har vært masse tråder om det før, men jeg er ny her. Og synes praksisen er spesiell. 

Og så gidder du ikke lese forumreglene. Kritikk av andres bruk av anonymbrukerfunksjon er ikke tillatt. 

Deal with it.

Anonymkode: a0973...a86

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Mnjah skrev:

Jeg reagerte også veldig på "anonym bruker" når jeg var helt ny. Hva var poenget.. men har blitt mer vant til dem nå. Selv bruker jeg den ikke. Ser fremdeles ikke poenget. Viss jeg ikke kan stå for det jeg skriver så lar jeg heller bare være med å skrive noe.

Skrevet

Enda en slik tråd:fart2:

Anonymkode: 8536e...796

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, Mnjah skrev:

Hvorfor er det så mange som ønsker å skrive anonymt her på KG? Ser mange innlegg postet av anonyme brukere ala. "jeg liker appelsin", eller annet som absolutt ikke krever anonymitet, eller som gjør skam på noens brukernavn om kommentaren står i deres navn?

Og så har man andre enden av skalaen, der folk ikke er modne nok til å bli utstyrt med en AB-knapp, og lirer av seg sånt her til meg i en diskusjon om seler på barn:

"Du bør helst ikke formere deg og heller ikke reise uten vergen din fra flyplasser.

Jeg slipper å få pm fra pervoer.

Anonymkode: 582af...ee4

Skrevet

Hva får du ut av å starte en tråd til når det allerede finnes en slik tråd?

Skrevet

Skrevet

Var det ikke nok med én «hvorfor AB»-tråd i dag??

Uansett:

1. Det er deilig å kunne gå inn i en debatt, uten at andre debattanter kan bruke ting en har sagt/gjort/ment tidligere imot en.

2. Siden jeg alltid har postet anonymt, har jeg få antall innlegg. Har opplevd at dette er blitt brukt mot meg i flere tilfeller der jeg poster under egen bruker. Derfor unngår jeg det.

Anonymkode: 2c9fa...dab

• Liker 1
Skrevet

Anonymbrukerknappen er litt tryggere kanskje.. For det er såååå mange her inne som ikke kan lese. Og som oftest så har de ikke temperamentet i sjakk så de angriper en for det en faktisk ikke har skrevet.

Har angret meg mer enn en gang for å ha startet en tråd med nicket mitt pga disse lavpanna idiotene. 

Anonymkode: 73afd...687

Skrevet

Det finnes for mange mennesker på KG som ikke evner å skille person og sak, derfor kan det bli veldig slitsomt å diskutere under et nick.

Når det er sagt forstår jeg ikke hvorfor så mange velger å utlevere seg selv og sin nærmeste familie i alle disse dagbøkene som ligger her. Jeg fatter ikke hva poenget er med med åpen dagbok.

Anonymkode: 57040...3ce

Skrevet

Jeg bruker den fordi jeg har fått drapstrusler og trakassering på innboks for meningene mine i politiske debatter, og ufine seksualiserte meldinger av nye brukere eller snokere når jeg har postet under nick på seksualforumet. 

Anonymkode: dc29b...5e2

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og så gidder du ikke lese forumreglene. Kritikk av andres bruk av anonymbrukerfunksjon er ikke tillatt. 

Deal with it.

Anonymkode: a0973...a86

Det er ikke kritikk? Det er et spørsmål? Shit, så hårsåre folk er her inne. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva får du ut av å starte en tråd til når det allerede finnes en slik tråd?

Refererer du til tråden som ønsker å FJERNE AB-funksjonen? For det er ikke det samme. Det eneste målet i denne tråden er innsikt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...